שעות של חרדה הגיעו לסיומן: התקלה שחוו משתמשי פייסבוק ואינסטגרם ברחבי העולם בשעות האחרונות תוקנה. מספר שעות לפני כן, פייסבוק אישרו את קיומה. "משתמשים מדווחים כי הם חווים קשיים בשימוש בפייסבוק ובאינסטגרם, אנחנו מודעים לתקלה ומטפלים בה", נמסר בהודעת החברה לרשת CNBC האמריקאית.



מוקדם יותר היום, משתמשים במספר מדינות באירופה וגם בארצות הברית דיווחו על קשיים בהתחברות האפליקציות וכי הם אינם מצליחים לצפות בתכנים. מספר מצומצם של גולשים ישראלים נתקל בתקלות אף הוא.



באוגוסט האחרון אירעו מספר תקלות דומות כאשר בין היתר משתמשים דיווחו כי האתר אינו מתרפרש ופוסטים חדשים נעלמים. בנוסף, נרשמו בעיות באפליקציית האינסטגרם השייכת לפייסבוק וגם בווטסאפ






כאמור, בחודש שעבר, משתמשים ברחבי העולם נתקלו בתקלה, שמנעה מהם מלפרסם פוסטים חדשים ומגלישה באתר. הבעיה השפיעה הן על משתמשי האפליקציות והן על אלו שניסו לגלוש באמצעות המחשב. על פי האתר down detector, המנטר את פעילות הרשת, התקלה השפיעה על גולשים בכל העולם.



רק שבוע לפני כן, הרשת נפלה למשך כשעה וחצי. באותו הזמן חלו תקלות באינסטגרם, השייכת גם היא לפייסבוק. יום לפני כן, אירעה בשעות הערב תקלה באפליקציית הווטסאפ, שנרכשה על ידי פייסבוק בשנת 2014 בסכום חסר תקדים של כ-19 מיליארד דולרים. 



על פי הדיווחים, הגולשים חוו קשיים בהעלאת פוסטים, סימון לייקים ופרסום קטעי וידאו ותמונות ברשת החברתית הפופולרית. באינסטגרם דיווחו על קשיים בשליחת הודעות ובפרסום תמונות. על פי דיווח ב'אינדיפנדנט', מספר גולשים נתקלו בהודעה לפיה האתר עובר "עבודות תחזוקה נדרשות" בזמן שניסו להתחבר.