מנויי חברת גולן טלקום שוב נתקלו היום (שני) בבעיה להוציא ולקבל שיחות והודעות, כשלושה שבועות אחרי שנתקלו בבעיה דומה שנמשכה כחמש שעות. לקוחות החברה דיווחו כי הקו לא עובד, רק האינטרנט. "אנחנו משתמשים בווטסאפ כדי ליצור קשר, בשיחות הרגילות זה לא עובד", סיפרה גילי (השם המלא שמור במערכת), שמשתמשת בקו של גולן טלקום בטלפון בעסק. "זו כבר פעם שנייה בזמן קצר יחסית, ואנחנו חסרי אונים. מקווים שבזכות הניסיון שלהם, הם יפתרו את הבעיה במהירות".



בשיחה עם השירות של גולן טלקום הם הודו בבעיה. "מנויים חווים תקלה של הוצאה וקבלת שיחות והודעות, אבל האינטרנט עובד", אמרה המוקדנית. "זה לא בדיוק אותה בעיה שהייתה בפעם הקודמת, כי אז היא השפיעה על האינטרנט".



בתגובה רשמית מסרה החברה כי "התקלה נפתרה לחלוטין. כבר לאחר 15 דקות מרגע הופעת התקלה כמעט כל השיחות היוצאות היו תקינות, ומרבית השיחות הנכנסות גם כן.  אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על חוסר הנוחות הקצרה".