חברת "פוינטר" משתפת פעולה עם eco99music ביצירת גרסה מותאמת לרכבים של היישומון שתותקן על ידיה במערכות מדיה מתקדמות. הגרסה החדשה תהיה זמינה במערכות מדיה מבוססות אנדרואיד ברכבים (וכן בסמארטפונים מבוססי אנדרואיד), ותאפשר לנהגים ליהנות מאלפי פלייליסטים מעולים, מתכנית הבוקר של טל ואביעד ושידור חי בממשק ניווט ידידותי ובטיחותי.
  
על בסיס סקר שערכה התחנה (ע"י חברת 'הגל החדש') עולה כי 60% ממאזיני הרדיו מאזינים לו גם באמצעים שאינם מסורתיים- הסמארטפון, הטאבלט, המחשב ודרך הטלוויזיה. עוד עלה מהסקר כי מאזיני eco99fm נוטים לעשות זאת בשיעורים גבוהים ביחס לכלל האוכלוסייה. אמנם, הדרך הנפוצה ביותר להאזנה למוזיקה הינה עדיין באמצעות הרדיו, אך בשנים האחרונות ניכר שינוי בהרגלי ההאזנה לטובת אמצעים חלופיים אלו.

עוד נמצא, כי האזנה והורדת שירים לסמארטפון ממוקמים במקום השני בשיעור של 62%, והאזנה למוזיקה באמצעות אפליקציות או אתרים (שאינם של תחנות רדיו) והאזנה לתחנות רדיו מקוונות מקיפה 36% מהציבור.

אפליקציית eco99music מציעה מוזיקה בהתאמה אישית למצב הצריכה של המשתמש, וגרסת הרכבים מתמקדת במוזיקה המתאימה לנסיעה (המשתמש יוכל לבחור בין "נסיעה קצבית", "לשיר באוטו", "נסיעה לילית", "קיטש ורומנטיקה, "מסיבה ישראלית" ואפשרויות רבות נוספות). במקביל, מאפשרת הגרסה החדשה לתכנית הבוקר של טל ואביעד להרחיב את קהל מאזיניה הנאמן דרך האזנה לשידור החי גם מעבר לטווח הקליטה המוגבל של תדר הFM- של התחנה, וגם דרך האזנה מושהית (On Demand) לתכנית המלאה או לקטעים נבחרים בכל שעות היממה.
הגרסה המותאמת לרכבים מאפשרת ניווט ידידותי ומהיר בעזרת לחצנים ותצוגה מוגדלים המזמינים פחות "התעסקות" עם המכשיר וחוויית שימוש ונהיגה בטוחות יותר. אפליקציית eco99music זמינה כיום על מגוון פלטפורמות ביניהן סמארטפונים (על גבי מערכות הפעלה אנדרואיד וiOS-), דסקטופ, טאבלט, טלוויזיות חכמות, וכעת גם מערכות מדיה ברכבים, כחלק מהתפיסה הכוללת של eco99fm לפגוש את המשתמש היכן שהוא נמצא ובפעילות שבה הוא עוסק עם התוכן שהוא אוהב. 
"האתגר העיקרי אליו אנו חותרים בשנים האחרונות הינו שבירת גבולות ה- FM", אומרת חגית קמין, מנכ"ל eco99fm. "כתחנה פורצת דרך, אנו מאמינים שהתוכן המעולה שלנו הוא המלך, ולכן - לאחר שנטענו רגל איתנה ומשמעותית במדיום הרדיו המסורתי - אנו עמלים על פיתוח מגוון דרכים נוספות וחדשניות, על מנת שקהל המאזינים שלנו יוכל ליהנות מחוויית האזנה איכותית, זמינה וחינמית גם ברכב".
"פוינטר פיתחה פלטפורמה מתקדמת לרכב המקושר המבוססת על אפליקציה המותקנת במערכת המולטימדיה אנדרואיד שברכב, הפלטפורמה מאפשרת להנגיש מגוון רחב של שירותים ומיידעים לנהג, וליהנות מחוויית נהיגה מהנה ותומכת", מסביר יניב ברוך, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב"פוינטר". "המערכת מאפשרת תקשורת רצופה ובטוחה עם הנהג ברכב, ושליחת עדכונים מרחוק. אנו שמחים לשלב בתכולת סל האפליקציות שאנו מציעים ללקוחותינו את אפליקציית המוזיקה eco99music. מניסיון שצברנו  השימוש באפליקציות המוזיקה ברכב מהווה נדבך חשוב ביותר בחווית הנהיגה".
eco99fm הושקה לפני כ- 7 שנים, ולאורך השנים נהנית התחנה מעליה מתמדת בסקרי ההאזנה השונים, כזו המעמידה אותה בצמרת טבלת התחנות המואזנות, לצד תחנות וותיקות וארציות. על פי סקרי TGI למחצית הראשונה של שנת 2017, הוכתרה התחנה כמואזנת ביותר מבין האזוריות בגילאי 18-49, ובאופן דומה גם בשנת 2016.
גרסת האנדרואיד המותאמת לרכבים כלולה בעדכון הגרסה הממתין בחנויות האפליקציות. 
קישור להורדת אפליקציית eco99fm ב- google play:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cyberserve.android.reco99fm&hl=en