אחד הסיוטים הגדולים של בעלי הסמארטפונים הוא להתעורר בבוקר שלאחר החלפת השעון ולגלות שהמכשיר, שסמכנו עליו שיעיר אותנו בשעה מסוימת, כבר לא מכוון. בשלב הזה בוודאי נמצא את עצמנו מקללים את המכשיר ומחפשים תירוץ מדוע איחרנו לעבודה, או מנסים לשכנע את עצמנו ששעת שינה נוספת לא באמת תשנה משהו.



למרות שהטלפונים החכמים הולכים ונהיים יקרים יותר ויותר עם השנים, הם עדיין לא הפכו חסרי טעויות ויש צורך לוודא שהם אכן מעודכנים בשעה הנכונה. במידה ואתם נמנים על הטיפוסים שמשאירים את המכשיר על שקט ובין אם אתם נמנים על אלו שמשאירים את המכשיר על מצב טיסה, מומלץ לכוון מראש את השעה לפני שהולכים לישון.



בשביל למנוע תקלות, ריכזנו עבורכם מדריך מפורט לבעלי המכשירים המריצים את מערכת ההפעלה מבית גוגל, על גרסאותיה השונות, והמכשירים של חברת אפל בגרסאות השונות שלהם. בעלי השעונים החכמים יכולים להיות רגועים - גם השעון החכם של אפל וגם אלה המבוססי אנדרואיד מסונכרנים עם המכשיר הנייד, כך שבמידה והמכשיר מעודכן - לא צפויה להיות בעיה בשעון.



למכשירי האנדרואיד:
(מכיוון שלמערכת האנדרואיד ישנן גרסאות רבות והיא נראית שונה מעט בכל מכשיר ומכשיר ייתכן ולא תמצאו את התפריט. חפשו "אפשרויות נוספות" בתפריט, וככל הנראה התפריט הרלוונטי יופיע שם)

נכנסים לתפריט ההגדרות במכשיר


נכנסים ללשונית "שעון ומקלדת"


מבטלים את האפשרות של תאריך ושעה אוטומטיים, ומכוונים את השעה הרצויה


למשתמשי האייפון:

נכנסים לתפריט ההגדרות במכשיר


נכנסים ללשונית תאריך ושעה, ומבטלים את הכיוונון האוטומטי. לאחר מכן מעדכנים ידנית את השעה הרצויה