יוטיוברית צעירה טוענת כי אביה פוטר מתפקיד מהנדס בחברת אפל, בעקבות סרטון שפרסמה, ובו נראה האייפון X. הסרטון, ובו נראה המכשיר מכל הכיוונים, פורסם לפני תאריך השקת המכשיר הרשמי, ביום רביעי הקרוב, והוא עלה בלי אישור של גורמים מהחברה, כך דווח במספר אתרים. ברוק אמיליה פטרסון העלתה לחשבון היוטיוב שלה סרטון, בי היא מספרת בבכי כיצד צילומי הוידאו של המכשיר גרמו לפיטורי אביה מענקית הטכנולוגיה האמריקאית.

פטרסון סיפרה כיצד התעוררה ביום שלישי האחרון, וגילתה כי הסרטון שהעלתה הפך ויראלי, והגיע לקטגורית Trending ביוטיוב, דבר שמיקם אותו במקום בולט בדף הבית. בספטמבר האחרון, היא התלוותה לאביה בסיור בקמפוס החברה בקופורטינו שבקליפורניה. לטענתה, הסרטון צולם בעת הביקור שלה במקום.
"אבא שלי הוא אחד מהמהנדסים שעבדו על האייפון X והוא החזיק במכשיר כזה", הסבירה, "בסיום אירוע ההשקה, אחרי שהרבה ערוצי יוטיוב פרסמו סרטונים שבהם הצלם מחזיק את  המכשיר, אבא שלי הראה לי את הטלפון שלו ואז צילמתי סרטון בקפיטריה של המתחם".

אייפון איקס. צילום: גטי אימג'ז
אייפון איקס. צילום: גטי אימג'ז



לדבריה, מדובר בסרטון תמים, שמטרתו היתה מזכרת עבור בני משפחתה מהביקור בקליפורניה. "היה לי מספר מצומצם של עוקבים אז אני לא יודעת איך הסרטון שלי הפך כל כך ויראלי, בהתחשב בזה שעלו הרבה כאלה", הסבירה. הצעירה טענה כי אביה פוטר מעבודתו, למרות שהסירה את הסרטון, לבקשת החברה.