חברת LG הודיעה היום (שני) על התחלת המכירה המוקדמת של מכשיר הדגל LG V30. הלקוחות שיקדימו לרכוש את המכשיר, ייהנו מחבילת מתנות יוקרתית SUPER PACK  בשווי 1000 ש"ח הכוללת : זרוע לרכב הכוללת טעינה אלחוטית מבית BURY הגרמנית , מגן מסך וכיסוי אחורי. בנוסף מי שירכוש את המכשיר במהלך המכירה המוקדמת יזכה גם באחריות המורחבת Super Warranty הכוללת כיסוי מלא גם על שבר מסך למשך חצי שנה ובהתאם לתקנון.



כזכור, המכשיר הושק באוגוסט האחרון, במהלך תערוכת IFA בגרמניה. זהו הסמארטפון השלישי מסדרת מכשירי ה-V, והוא מצויד במסך בגודל של 6.0 אינץ' ועם יחס של 18:9, ה- V30 קצר יותר בשמונה מ"מ וצר יותר בשלושה מ"מ מקודמו. משקלו הקליל - 158 גרם - הופך אותו למכשיר הקל ביותר מבין המכשירים בגודל מסך של למעלה משישה אינץ'. מסך ה- QHD+(2880 x 1440) OLED FullVision מציע זמן תגובה מהיר יותר. קדמת המכשיר וגבו מכוסים במשטח הזכוכית קעור ולמכשיר שתי עדשות מצלמה בחלקו האחורי. 



בגב המכשיר ישנן שתי עדשות הכוללות צמצם F1.6, הראשונה עם עדשת זכוכית, דבר שהופך אותו למכשיר הטוב ביותר לצילום. מצב ה-Cine Video מאפשר צילום סרטונים באיכות גבוהה ושיפורם באמצעות סגנונות קולנועיים שונים. בנוסף, ה-Point Zoom הראשון מסוגו מאפשר להתמקד בכל נקודה בפריים בצורה חלקה. בנוסף, ישנם 15 מצבי צילום מוגדרים מראש על מנת לשוות לקטע מראה קולנועי, מקומדיות רומנטיות, שוברי קופות, מותחנים ועד סרטים קלאסיים. 



רמת האבטחה ב- V30 נחשבת למתקדמת ביותר עם מאפיין זיהוי הפנים - ניתן לפתוח מידית את ה- V30 בעזרת המצלמה הקדמית, ללא לחיצה על אף כפתור, גם כאשר התצוגה כבויה. זיהוי הקול מבצע שילוב בין קולו של המשתמש ומילת המפתח שהגדיר על מנת לפתוח את המכשיר. חיישן טביעת האצבע מוצב בגב המכשיר לאבטחה מהירה ומדויקת, בעוד ה- Knock Code מאפשר להקיש תבנית קבועה על גבי המסך לפתיחה. 



המכשיר משלב עמידות חזקה ובטיחות בעיצוב דק וקל. המכשיר מגיע עם זכוכית מחוסמת ומתקדמת בחזית המכשיר ובגבו. ה- V30 תואם את תקנות הצבא האמריקאי, לאחר שעבר את 14 הקטגוריות במבחן MIL-STD 810G – מה שהופך אותו למותאם עבור פעילות צבאית. המכשיר עושה שימוש בצינורית חימום ומשטח קירור, על מנת לבצע פיזור חום מהיר. והמכשיר עומד בתקן בתקן IP68 לעמידות בפני מים ואבק, המבטיח שהמכשיר אטום לחלוטין בפני אבק, ויכול לעמוד במים בעומק של עד 1.5 מטר למשך 30 דקות מבלי שתפקודו יפגע. בנוסף, ישנה אופציה לטעינה מהירה, שבאמצעותה המכשיר יכול להגיע ממצב של סוללה ריקה ל- 50% בתוך כחצי שעה. המכשיר אף מציע טעינה אלחוטית.