בשביל שחר קניאל מחברת השילוח ship my deal, הבלאק פריידי הוא שיא של תקופה מטורפת. "בבלאק פריידי ובכל חודש דצמבר הרבה אנשים קונים", סיפרה, "אנשים בישראל נפתחו בשנים האחרונות לרכישה גם מחנויות שלא שולחות ישירות לארץ". לדבריה, קנייה מחנויות כאלה הפכה פשוטה יותר. "כל מה שצריך לעשות זה להירשם לשירות ואז בכל פעם שהם רוצים להזמין מאתר שלא שולח ישירות לארץ - להזין את הכתובת שהם קיבלו בהרשמה, ביחד עם השם שלהם. אנחנו מעדכנים אותם בכל שלבי המשלוח, הם משלמים והחבילה בדרך אליהם". 

קניאל סיפרה כי "בתקופה הזו של חודש הקניות בכלל ובבלאק פריידי בפרט, הביקוש קופץ פי עשרה ואפילו יותר. הרבה ישראלים מחכים לימים האלה כדי לקנות דברים ואחד האתרים האהובים עליהם הוא אמזון".
מה הם קונים שם בעיקר?

המון אנשים קונים קינדל. יש אנשים שקונים גם מוצרי אלקטרוניקה כמו אוזניות, ופרטי ביגוד שונים. בעצם אפשר לקנות הכל באמזון.
מנהלת החברה העריכה כי "יש כאלה שקונים כחלק מההייפ שיש מסביב ליום הזה, אבל רובם מנצלים את התאריך בשביל קניות במחירים מוזלים". לדבריה, בתקופה הזו הלקוחות הישראלים קונים בעיקר באתרים הגדולים כמו וולמרט, טארגט ומייסיס, שיוצאים עם מבצעי ענק".
יש דפוס קניות מסוים לצרכן הישראלי?
הם לא פראיירים ורובם לא קונים שטויות. מי שיש לו באמת הרבה סבלנות יכול לחסוך הרבה כסף ולנצל מבצעים טובים. יש לנו בחברה שירות של קונים עבורך - מי שלא יודע מה לקנות מסביר לנו, ואנחנו קונים עבורו את הפריט.