שירות הזרמת המוזיקה deezer הושק היום (שני) בארץ, במספר מודלים, בהם אפשרות לשימוש בשירות הבסיסי ביותר בחינם, כשהחודש הראשון יהיה במתכונת Premium+ עבור המשתמשים החדשים. במסגרת שירות Premium +, ניתן להאזין לשירים באיכות HD, במחיר חודשי של 19.90 שקלים ובמסגרת חבילה משפחתית, הכוללת עד שישה מנויים, במחיר של 29.90 שקלים לחודש. בנוסף, שירות Hi Fidelity (Hi Fi), המביא את הסאונד באיכות גבוהה מאוד, לצרכני על, יעלה 39.90 ש"ח בחודש. לרגל ההשקה בישראל, מנויים חדשים אשר יירשמו עד ה-8 לינואר יהיו זכאים לשלושה חודשי מנוי Premium+  במחיר של שקל אחד לחודש.
השירות נוסד בצרפת, לפני כעשור וכיום הוא מחזיק בפריסה הגלובלית הגדולה ביותר - 185 מדינות ברחבי העולם, שהאחרונה בהן היא ישראל. deezer כולל שירות בשם flow, המאפשר למשתמש לגלות שירים חדשים. מדובר בפלייליסט, המשקף את השירים שהמשתמש אוהב ורמת הדיוק שלו משתפרת עם הזמן, באמצעות עיבוד של הפעולות של המשתמש. 

הממשק של deezer
המנגנון של flow כולל בתוכו למעלה מ-14 אלגוריתמים שונים. בנוסף, ישנן המלצות מותאמות שנבחרו על ידי עורכי מוזיקה אנושיים. בזמן הקרוב, צפויה להתווסף האפשרות לסנכרן את המידע על המשתמש, כמו יומן הפגישות שלו, כדי למקד את המלצות המוזיקה לזמן ולמקום. כמו כן, ישנן אלפי רשימות השמעה הזמינות למשתמשים, ומותאמות לסגנונות מוזיקליים שונים ולפעולות שונות.

השקת השירות מתרחשת מספר ימים לאחר פרסום הדיווחים על כך שאפל צפויה לרכוש את אפליקציית זיהוי השירים שאזאם. לאור זאת, ב-deezer חשפו הבוקר כי בשבועות הקרובים כלל משתמשי השירות צפויים לקבל פונקציה בשם song catcher. מדובר בזיהוי של שירים המתנגנים מחוץ לאפליקציה. לאחר הזיהוי, ניתן להקשיב לו באמצעות האפליקציה ואף לצרף אותו לרשימת ההשמעה של המשתמש.

בנוסף, בחברה חתמו על הסכם עם מספר מועדוני כדורגל מובילים בעולם, בהם ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד. במסגרת שיתוף הפעולה, deezer יצרו ערוץ רשמי עבור כל אחת מהקבוצות, והוא מכיל פלייליסטים שנוצרו על ידי שחקני המועדון.