וואווי השיקה הבוקר (שלישי) את סדרת מכשירי הפרימיום של החברה, מייט 10. המכשירים שהושקו הם מייט 10 בגרסת הפלוס ובגרסת הלייט. שני הדגמים יהיו זמינים בחנויות החל מיום חמישי, 28 בדצמבר, גרסת הפרו עם זיכרון 128 ג'יגה תעלה 2,999 ש"ח וגרסת הלייט עם 64 ג'יגה תעלה 1,499 ש"ח. בשני המקרים, המכשיר כולל אחריות יצרן של שנה.



סדרת המייט 10 כוללת מספר יתרונות משמעותיים אל מול המתחרים הישירים בקטגוריית הפרמיום. בין היתר: מעבד עוצמתי kirin970 פרי פיתוחה של החברה, המשלב לראשונה יכולות בינה מלאכותית, מערכת ההפעלה אנדרואיד 8 OREO המתקדמת ביותר מבית גוגל, מצלמת Leica מהטובות בעולם וצמצם מצלמה אחורית ייחודי של f/1.6, קצב העלאת והורדת נתונים (cat18) המהיר ביותר בקטגוריה, קיבולת סוללה של 4000mAh עם מנגנון supercharge המאפשר טעינה מ-0% ל-58% ב-30 דקות בלבד, מהירות הגבוהה ביותר בקטגוריה. כמו כן, כולל המכשיר יכולת Smart Screen ייחודית לוואווי המאפשרת ממשק שולחני מלא לכל מסך התומך בחיבור DisplayPort באמצעות כבל מתאם Type C ל HDMI.



בגזרת הצילום, קיימות יכולת זיהוי אוטומטית של תוכן האובייקט המצולם בין אם זה אנשים, בעלי חיים או מאכלים. מנגנון הבינה המלאכותית יודע לזהות את האובייקט ולבצע את ההתאמות הנדרשות כדי לכייל את העדשה ואת המצלמה להפקת הצילום האיכותי ביותר. כך למשל, אם יצולם בעל חיים תזזיתי, הפוקוס יהיה בראש החיה והמצלמה תבחר בערך צמצם גדול על מנת למנוע טשטוש.



בנוסף, בסוללה של המכשיר הוטמעה מערכת לניהול האנרגיה, המבינה את התנהגות המשתמש ומקצה את המשאבי הסוללה בצורה שתאפשר למקסם את זמן השימוש בה. כמו כן, סדרת המכשירים תומכת גם בקישור המהיר ביותר להורדה של super-fast LTE. המכשירים תומכים ב-2 כרטיסי SIM בדור 4G.



מכשיר המייט 10 פלוס בעל מסך של 6 אינץ מסוג AMOLED ברזולוציה של +Full HD. יחס התצוגה של המסך הוא 18:9, הוא תומך ב-HDR10. למכשירים גוף זכוכית 3D, עם קימור יפה וסימטרי בכל ארבעת הצדדים לאחיזה ארגונומית. עיצוב הצד האחורי של המכשירים כולל רצועה מחזירת אור, כדי להבליט את המצלמה הכפולה החדשה של Leica. חיישן טביעת האצבע של נמצא מאחור, כדי למקסם את שטח התצוגה. המכשיר אף עמיד למים ולאבק בתקן IP67.



למכשיר יש סוללה בנפח של 4000mAh, התומכת בטעינה מהירה בהספק נמוך של 4.5 וולט/5 אמפר, שמטעין את הסוללה מ-1% עד 20% תוך 10 דקות, ומ-1% עד 58% תוך 30 דקות. הוא מושק עם מערכת הפעלה אנדרואיד 8 Oreo ועם ממשק משתמש EMUI 8.0 החדש של Huawei. בין התכונות אפשר למנות ממשק שולחני מלא בשם Smart Screen, המאפשר למשתמש לחבר את הטלפון למסך ולהשתמש במערכת בממשק שולחני מלא. כל שנדרש הוא מסך התומך בחיבור DisplayPort וכבל מתאם לUSB C-. עוד יישום מעניין הוא AI Accelerator המאפשר לתרגם הודעות קול וטקסט ללמעלה מ- 50 שפות גם ללא חיבור לאינטרנט.



בנוסף לדגם הפרו, יושק בישראל גם דגם הלייט, הפונה בעיקר לשוק הביניים ומגיע עם מסך ברזולוציה של 5.9 אינץ וחיישן טביעות אצבע בחלקו האחורי. כמו כן, בדומה לפרו, מערך הצילום הקדמי והאחורי הינו כפול. המצלמות הראשיות אותן כוללות חיישני 13 ו- 2 מגה פיקסל ביחד עם פלאש LED ואילו מערך הצילום הכפול האחורי כולל חיישני 16 ו- 2 מגה פיקסל עם HDR (בניגוד לחיישני ה- 20 וה-12 מגה פיקסל בפרו).



המכשיר בגרסת הלייט מגיע עם 4 ג'יגה זיכרון RAM וזיכרון פנימי של 64 ג'יגה, עם אפשרות הרחבה ל-256 ג'יגה. הוא מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט בשילוב ממשק משתמש EMUI 5.1.



כמו כן, המכשיר כולל קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש, סוללה ליתיום-יון בנפח עבודה של 3,340 מילי-אמפר/שעה שתטען דרך מחבר USB Type-B ומשקלו 164 גרם בלבד (14 גרם פחות מה- PRO).