ראש חטיבת המובייל של סמסונג אמר היום (רביעי) בראיון שהעניק במהלך תערוכת הטכנולוגיה CES, שמתקיימת בימים אלה בלאס וגאס, כי הסדרה הבאה של מכשירי הדגל, גלקסי S9, תוכרז בחודש פברואר הקרוב. כך למעשה הוא ניפץ שמועות רבות שנפוצו על כך שהמכשיר יוכרז עוד במהלך האירועים בלאס וגאס.
הוא לא חשף את התאריך הרשמי, אך על פי הדיווחים ייתכן כי המועד הוא יום ראשון, ה-25 בפברואר, יום לפני תחילת תערוכת הסלולר הבינלאומית שמתקיימת מידי שנה בברצלונה. עם זאת, ייתכן כי הוא יושק במהלך התערוכה, שמתקיימת בין התאריך 26 בפברואר ל-1 במרץ. המכשירים הקודמים בסדרה נחשפו גם הם במהלך התערוכה, והמכירות שלהם החלו במהלך חודש אפריל. ייתכן וכך יקרה גם במקרה הזה. 
על פי הדיווחים השונים, החברה צפויה להשיק שני מכשירים - גלקסי S9 וגם גלקסי S9 פלוס, והשניים ככל הנראה צפוטיים להיות דומים מאוד לקודמיהם. עד כה מסתמן מכל הפרסומים, שאינם רשמיים, כי השינויי הקוסמטי המובהק ביותר שיופיע בדגמים החדשים הוא עיצוב מחדש של סורקת טביעות האצבע. גורמים הסבירו כי סורק טביעות האצבע יעבור למיקום מרכזי בחלקו האחורי של המכשיר, דבר שצפוי להקל של השימוש בו. עוד פורסם על ידי מספר מדליפים מוכרים, כי סמסונג לא צפוייה להיפרד משקע האוזניות. 

עוד הוסיף הבכיר, כי החברה מתכוונת להשיק במהלך השנה הבאה טלפון סלולרי מתקפל. עם זאת, עוד בשנה שעברה, גורמים בחברה אמרו לכתבים בקוריאה הדרומית כי החברה מתכוונת להשיק את המכשיר באותה השנה, 2017.הוא ציין כי הדור השני של העוזרת הקולית ביקסבי, המתחרה של סירי, תושק במהלך השנה, ובכוונת החברה לוודא שכלל המכשירים יתמכו בה עד שנת 2020.