אסף רפפורט, בן 34, מונה למנכ"ל מיקרוסופט בישראל וינהל את מרכז המחקר והפיתוח שמונה כ-1,000 איש. זהו אחד ממרכזי הפיתוח המובילים של מיקרוסופט לצד הסיליקון ואלי ובוסטון. מרכז המחקר והפיתוח של ישראל מוביל בתחומי הסייבר, הבינה המלאכותית וה-big data. כמו כן, מיקרוסופט מפעילה תכנית אקסלרטור לסטארטאפים וגם את Microsoft Ventures שמשקיעה בחברות טכנולוגיה ישראליות.
 
רפפורט הצטרף למייקרוסופט לפני כשנתיים, ב-2015, בעקבות רכישת חברת הסייבר אדאלום, שאסף נמנה על מייסדיה. הוא משמש מאז כמנהל תחום הסקיוריטי, שגדל למאות אנשים בשנתיים האחרונות. במקביל לתפקידו כמנכ"ל מייקרוסופט בישראל אסף ימשיך להוביל את קבוצת ה-Cloud Security שרכשה מלבד אדאלום את הסטארטאפים Aorato ו-Secure Islands.
אסף הוא בוגר תוכנית תלפיות, למד פיזיקה, מתמטיקה ומדעי המחשב באוניברסיטה העברית ובוגר תואר שני במדעי המחשב בטכניון. אסף שירת ב-8200 שש שנים ולאחר השחרור עבד בחברת הייעוץ מקינזי באוסטרליה. לאחר מכן הקים את חברת אדאלום עם עמי לוטבאק ורועי רזניק, חבריו מהיחידה.

אסף רפפורט מסר: "מיקרוסופט עוברת מהפכה של ממש בשנים האחרונות. זו חברה שמובילה תרבות של מצוינות טכנולוגית, תעוזה וחדשנות. מיקרוסופט מעצימה את האנשים שלה, גדלה יחד איתם ומאתגרת אותם להשיג יותר. אני גאה להוביל את המהפכה הזו בישראל".