לא מוותרים: פייסבוק עתרו הבוקר (ראשון) לבית המשפט העליון נגד סטטוסים מצייצים. עורך הדין גיא אופיר, שייצג את אבי לן בתביעה שניהל נגד הרשת החברתית, ובסופה העמוד בניהולו הוחזר, התייחס לתביעה בשיחה עם "מעריב אונליין" ואמר כי "הלכה למעשה, פייסבוק החזירה את העמוד ושילמה את הוצאות המשפט בשווי רבע מיליון שקל, עצם החזרת העמוד לא משנה להם, וגם לא התשלום של הוצאות המשפט".  הוא טען כי "עקרונית, זה שלקחו אותה לבית משפט, היא נלחמה והפסידה".
לדבריו, פייסבוק רוצה לייצר משוואה של התשה. "הם מנסים להגיד 'מי שיתבע אותי, יימצא את עצמו בכל הערכאות, ואני אלחם נגדו בשיניים, שהוא יידע שלא כדאי ולא משתלם לו לפתוח בהליכים משפטיים", הסביר. "אני לא אתן לפייסבוק ליצור את המשוואה הזו, אני לא אתן לה לקרות", אמר, "פייסבוק צריכה להפנים שההתנהלות הכוחנית שלה לא תצליח והיא לא תוכל לעשות מה שהיא רוצה ולהגיש ערעור ולהתיש ולעשות את כל המהלכים". 
אופיר סיכם את דבריו: "אני מאמין ומקווה שהעליון לא יראה בעין יפה את זה שפייסבוק ממשיכה בהליכים האלה, ויחייב אותה בהוצאות משמעותיות, אחרת כל תאגיד רב לאומי עם משאבים אינסופיים יידע שמשתלם לו וכדאי לו להתיש את התובע ואת הדבר הזה אין להתיר ואין לקבל את זה".

כזכור, בסוף השנה שעברה, פייסבוק החזירה, בתום שלוש שנות מאבק משפטי, את הדף "סטטוסים מצייצים". העמוד הוסר לאחר שנחשף בגלובס, כי מנהל העמוד, אבי לן, מוכר סטטוסים בתמורה לכסף, וזאת מבלי שהוא חושף זאת בפני הגולשים. על פי הפרסום ב"גלובס", שאושר על ידי לן עצמו, מחירו של סטטוס בודד עומד על 7,500 שקלים, ופוסט עם סירטון וידאו יעלה 12,000 שקלים.