שוק התעסוקה בשנת 2018 מלא בסכנות - מתאונות דרכים שיכולות לקרות בדרך אל העבודה, וממנה הביתה ועד למחלות שנגרמות כתוצאה מהלחצים. עובדי אפל בוודאי לא ציפו למצוא עצמם פצועים וחבולים, אחרי שנתקעו בקירות. כשבכירי אפל חנכו את הקמפוס החדש, שנמצא בקופורטינו שבקליפורניה הם בוודאי לא האמינו שיהיה מצב שבו יצטרכו להזהיר את העובדים מפני התנגשות בקירות המבנה, הבנוי בצורת עיגול. הקירות עשויים זכוכית, ועל פי הדיווחים לפחות שבעה עובדים נפצעו ביומם הראשון בעבודה במבנה. באחד האתרים דווח, שלפחות שני עובדים נפגעו בראשם, ונאלצו לקבל טיפול רפואי מצוותי החירום. 
הבניין מוקף בזכוכית משוריינת בעובי של כ-15 מטרים, וחללי העבודה בתוך המבנה עצמו, מחולקים גם הם באמצעות דלתות זכוכית, זאת כחלק ממדיניות אפל התומכת בתרבות של פתיחות. על פי הדיווח בבלומברג בסוף השבוע האחרון, עובדים החלו להדביק פתקיות דביקות על הדלתות. לטענת העובדים, גורמים בחברה עברו והסירו את הפתקים, בטענה שהדבר "פוגע בעיצוב של הבניין". עם זאת, גורם אחר טען כי החברה החלה בסימון הזכוכיות. 

מנכ"ל אפל, טים קוק. צילום: רויטרס
תקנות הבריאות והביטחון של קליפורניה קובעים כי על מקום העבודה לספר לעובדים הגנה, על ידי סימון של קירות זכוכית. מסיבה זו, ייתכן כי אפל תיקנס, בשל הפרה של תנאי הרגולציה הקשורים לבטיחות בעבודה. קמפוס החברה נבנה ועוצב על בסיס החזון של מי שהיה מנכ"ל החברה, סטיב ג'ובס. בין היתר, המבנה כולל אולם על שם ג'ובס, אשר בו נערך אירוע ההשקה של מכשירי האייפון 8, 8 פלוס ו-X. כל האירועים העתידיים של החברה צפויים להיערך במקום.