נוקיה השיקה הערב (ראשון), באירוע שנערך במסגרת תערוכת הסלולר בברצלונה, חמישה סמארטפונים חדשים, בהם גרסה מחודשת לדגם 8110 המיתולוגי. שלושה מהמכשירים, ה-Nokia 8 Sirocco, Nokia 7 Plus ו-New Nokia 6 ישתייכו למשפחת android one, מה שאומר שהם יריצו את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה הטהורה שלה, וייהנו מעדכונים שוטפים.



Nokia 8 Sirocco הוא דגם הפרימיום שמגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ'. מערך צילום אחורי כפול, הכולל חיישן צילום של 13 מגה פיקסל. בנוסף, הוא עמיד בפני מים ואבק, תומך בטעינה אלחוטית ומגיע עם זיכרון RAM בנפח של 6 ג'יגה. המכשיר צפוי לצאת לשוק בתחילת חודש אפריל ומחירו יעמוד על 749 אירו.



Nokia 7 Plus מצויד במסך בגודל של 6 אינץ', שמרגיש כמו מכשיר קטן יותר, ועם סוללה בנפח של 3800mAh, שאמורה להספיק ליומיים של שימוש. הוא יהיה זמין בשני גוונים - שחור ונחושת, ולבן ונחושת. Nokia 7 Plus צפוי לצאת לשוק בתחילת חודש אפריל ויעלה 399 אירו.



The New Nokia 6: מבטיח להיות מהיר יותר מ-60 אחוזים מהדגם הקודם, בעזרת מעבד קוואלקום סנאפדרגון 630 ושילובו עם אנדרואיד אוריאו. הוא מגיע בנפח זיכרון של 32 ג'יגה ושל 64 ג'יגה, ותומך בטעינה אלחוטית. מחירו יתחיל ב-279 אירו, והוא יהיה זמין בשלושה גוונים - שחור נחושת, לבן ברזל וכחול זהב.



Nokia 1 הוא מכשיר פשוט המאפשר הורדת אפליקציות, ומריץ את מערכת גרסה מיוחדת של מערכת ההפעלה אוריאו. בנוסף, ניתן להחליף את כיסוי הפלסטיק של המכשיר, בדומה למכשירי החברה הישנים. הוא צפוי לצאת לשוק בתחילת אפריל ומחירו יעמוד על 85 אירו, כשהכיסויים המתחלפים יימכרו בנפרד.



בנוסף, בדומה לשנה שעברה, נוקיה החליטו שלא לקפח את חובבי הנוסטלגיה - הם השיקו גרסה מחודש לדגם 8110, שיצא בשנות התשעים המאוחרות. המכשיר תומך בדור הרביעי וניתן להוריד אליו אפליקציות שונות, כמו גוגל פייסבוק וטוויטר. החבה ציינה כי המכשיר מגיע עם גרסה עדכנית של משחק הסנייק המוכר. הוא יהיה זמין בשני צבעים, שחור וצהוב בננה, החל מחודש מאי קרוב ויעלה 79 אירו.