האקר ישראלי שמכנה את עצמו ברשת Zhacker הצליח להפיל אתמול את אתר חמאס למשך שעות ספורות. "האתר מאובטח בכלים הטובים ביותר, והצלחתי לעשות את זה אחרי חודש של מאמץ", סיפר ל"מעריב־השבוע". לדבריו מדובר בפעולת תגובה למתקפת הסייבר של אנונימוס בחודש אפריל האחרון.



"בצד נציג מקבוצת ICF, שפועלת כיורשת לקבוצות האקרים אחרות, פרצתי למאגרי המידע של אוניברסיטת לבנון בביירות ופרסמתי את הפרטים של כעשרת אלפים סטודנטים שלומדים שם. בנוסף, הפלתי בתקופה האחרונה הרבה אתרי ממשל של הרשות הפלסטינית". במהלך התקיפה, שזכתה לשם opgaza, הוא הדליף פרטים מחשבונות בנק ברשות הפלסטינית. "מדובר בתגובה לפעולות של אנונימוס קבוצות של האקרים ערבים פרצו לכ־2,000 חשבונות בנק ישראלים ופרסמו את פרטיהם", סיפר. "אפשר להגדיר את זה כתגובה הכי מוצלחת עד כה למבצע של אנונימוס".



אתר חמאס לאחר שהופל
אתר חמאס לאחר שהופל



התגובות שהגיעו אליו על הפריצה היו נזעמות. "קיבלנו קללות רבות מההאקרים שהשתתפו במבצע ה־OpIsrael האחרון", הוא מספר. מדי שנה, בתחילת חודש אפריל, מאיימות בתקיפה קבוצות של האקרים ולעתים מצליחות לפגוע באתרים ישראליים ולפרוץ לחשבונות בנק וכרטיסי אשראי של ישראלים. בחודש שעבר השחית ההאקר Th3Falcon מאות אתרים ישראליים, בהם אתרים של ערים ורשויות מקומיות רבות. בתגובה, ישראלים רבים מנסים לבצע מתקפות נגד זו של אנונימוס.