הכנס השנתי של גיקטיים לקהילת המפתחים – Geektime Code – חוזר. ביום רביעי, 6 ביוני, אנחנו מזמינים אתכם לעזוב את המחשבים, לצאת מהמשרדים ולהגיע לביתן 10 בגני התערוכה יחד עם כ-1,000 מפתחים וליהנות מיום שלם שיוקדש כולו לשפות, קוד, ספריות, באגים וכל מה שמעניין את אנשי קהילת הפיתוח.
בכנס ייערכו למעלה מ-20 הרצאות ב-3 מסלולים שונים, במטרה לחשוף את המשתתפים לטכנולוגיות החדשות, לדרכי העבודה של מפתחים בחברות מובילות ולקולגות שמתמודדים עם בעיות דומות ביומיום. יחד הם יקיפו את כל מה שמפתחים כיום צריכים לדעת כדי להיות מקצועיים יותר, וכדי שיוכלו להתקדם ולהתפתח בקריירה. עוד על המסלולים והדוברים השונים אפשר לקרוא כאן.
רוצים לקבל כרטיס חינם?
לקוראי מעריב מגיעים 10 כרטיסים חינם ל-Geektime Code. בין שלושת המסלולים שייערכו לאורך הכנס, נמצא גם מסלול The Future of Things שיעסוק בכל הטכנולוגיות החדשות שמאתגרות את תחום הפיתוח וה-UX ויעצבו את חיינו בעתיד; החברות, השירותים והמוצרים שמחברים בין הטכנולוגיה, העולם ובינינו.

כדי לקבל כרטיס חינם לכנס ספרו לנו בתגובות על הטכנולוגיות החדשות שאתם מחכים לעבוד איתן: מה אתם חולמים לפתח באמצעות Machine Learning, איזו בעיה פתרתם עם AI ומה אתם מחכים לפתח ברכב האוטונומי? כל מה שעולה על דעתכם. את התגובות יש לכתוב במערכת התגובות באתר עד יום ראשון, 3 ביוני, בשעה 15:00. 
ואם אתם כבר רוצים להבטיח את מקומכם בכנס המפתחים הגדול של השנה, מחכה לכם כעת הנחה מיוחדת של 25% לקוראי מעריב עם הקוד maariv_geeks.