ממשלת לוקסמבורג השיקה בסוף השבוע האחרון מרכז חדש לחברות הזנק בשטח של כעשרת אלפים מ"ר. על עיצוב המקום ניצחו מעצב הפנים יובל סמואלוב וצוות הסטודיו שלו ביפו. סמואלוב סיפר על העבודה ל"מעריב־ השבוע": "לפני כחצי שנה הוציאו מכרז שחיפש מעצב למקום. פנו להרבה מעצבים ברחבי אירופה ומכר הזכיר את השם שלי. יצרו איתי קשר דרך הפייסבוק, ומהר מאוד מצאתי את עצמי על מטוס. ביקשו ממני להעביר חומרים בתוך יומיים, וכשחזרתי אספתי את הצוות ויצרנו מצגת של הצהרת כוונות שהכילה את מה שרצינו לספר על המבנה".
סמואלוב הוסיף: "התקשרו אלי יום אחרי ששלחתי את המצגת, והנה אחרי קרוב לחצי שנה של עבודה המרכז הושק באופן רשמי. שילבנו פה עיצוב בסגנון מקומי וגם נגיעות ישראליות". סמואלוב העריך כי עצם היותו ישראלי סייע לקבלת הפרויקט: "יש פה הרבה הערכה לכלכלה הישראלית, ולכך שבתור מדינה קטנה אנחנו מייצרים הרבה ומשפיעים בתחום הטכנולוגיה. רואים אותנו כאומת הסטארט־אפ, ויש לנו גם מוניטין טוב בעיצוב משרדים".
באירוע הפתיחה של המרכז נכחו מאות אנשים, ובהם הדוכס הגדול אנרי ורעייתו הדוכסית מריה תרזה, העומדים בראש המדינה הקטנה והמשגשגת, שר האוצר המקומי וראש עיריית לוקסמבורג, בירת המדינה.

*הכותבת הייתה אורחת של יובל סמואלוב באירוע