חשבתם שאלף דולרים למכשיר האייפון איקס של אפל הוא גבוה ולא פרופורציונלי? מסתמן שהמכשיר החדש והמהפכני שסמסונג מפתחת בימים אלה, על פי הדיווחים השונים, יעלה הרבה יותר. אנליסט קוריאני העריך כי המכשיר החדש, בעל המסך המתקפל בגודל של כ-7.3 אינץ', יעלה כ-1,800 דולרים. ברגע שהמכשיר יקופל, גודל המסך יהיה כ-4.5 אינץ', פחות ממרבית הטלפונים שיצאו בשנתיים האחרונות. הוא העריך גם כי המכשיר צפוי לצאת לשוק במהלך השנה הקרובה, לא יאוחר מחודש פברואר בשנה הבאה (ככל הנראה במהלך תערוכת הסלולר השנתית בברצלונה). שם הקוד שהמכשיר זכה לו הוא "מנצח".  

על פי הדיווחים השונים, החברה כבר הציגה בתחילת השנה מספר דגמי אב טיפוס של המכשיר בפני חברות אמריקאיות ואירופאיות. סמסונג אף רשמה על כך פטנט בשנה שעברה. עם זאת, היא אינה היחידה. וואווי עשתה זאת גם היא, אך טרם דלפו לרשת הוכחות על פיתוח של מכשיר כזה מצידם.
 

הדיווחים מתפרסמים ומאשרים את דבריו של מנכ"ל חטיבת הסלולר של הענקית הדרום קוריאנית. הוא הכריז בתערוכת הces שהתקיימה בלאס וגאס בתחילת השנה כי החברה אכן צפויה להשיק מכשיר מתקפל, ושהוא יושק בתחילת שנת 2019. המהנדס הראשי של החברה אמר כי ההשקה לא תתרחש בשנת 2018. הוא הסביר למגזין דרום קוריאני כי "כל עוד צגי ה-OLED נטולי השוליים נמכרים בקצב טוב במיוחד, ועד אשר אלו יחלו לדשדש – לחברה יש מספיק זמן על מנת להתגבר על האתגרים הטכנולוגיים שבפיתוח סמארטפונים ומסכים גמישים הניתנים לקיפול". 
 

אתר הולנדי שפרסם שרטוטים לכאורה של הדגם אף הוסיף וטען כי אחד המסכים צפוי להיות גמיש. עוד דווח כי החברה עובדת על טאבלט דומה שיהיה אף הוא מתקפל וככל הנראה גם גמיש. עם זאת, האתר האמריקאי android police דיווח אתמול כי ענקית הסלולר הדרום קוריאנית גנזה את הפרויקט השאפתני. בדיווח, שהסתמך על כלי תקשורת במדינה, נטען כי המכשיר היה אמור לצאת לשוק בין השנים 2015-2016.