המסעדה שסילקה בשבוע שעבר את דוברת הבית הלבן שרה סנדרס, מפני שהיא עובדת עם הנשיא טראמפ, נפלה קורבן למתקפת סייבר, כך דיווחה חברת אבטחת מידע בשם malwarebytes. על פי הפרסום, ההאקרים השתלטו על חלק מאתר הבית של החברה, כדי לנצל את הפופולריות הרבה והמהירה שהיא צברה, ולנתב את הגולשים לאתר שלהם, שמוכר בין היתר כדורי ויאגרה בהנחה.
בחברה העריכו כי הפריצה לאתר החברה, אינה הבעת תמיכה פוליטית בסנדרס, אלא רצון לנצל את המצב לטובתם. ראש אגף אבטחת מידע בחברה המליץ לגולשים שלא להיכנס לאתר, שכן עצם קיום הפרצה הזו, מעיד כי האתר נמצא בסכנה לפגיעה נוספת, שיכולה הפעם לפגוע באופן ישיר גם בגולשים עצמם. בכיר בחברה הוסיף: "התקפות מן הסוג הזה בדרך כלל לא נמצאות בשימוש, שכן האתרים שבהם נעשה שימוש באמצעים מתקדמים חסינים בפני אירועים כאלה".
כזכור, בשבוע שעבר סנדרס כתבה בחשבון הטוויטר שלה, כי אמש סולקה על ידי ההנהלה ממסעדה, רק מפני שהיא עובדת עבור נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ. "אמש התבקשתי על ידי מנהלת המסעדה בוויריג'יניה לעזוב את המקום, כיוון שאני עובדת עבור טראמפ, ומתוך נימוס עזבתי", כתבה סנדרס בציוץ. "מעשיה אומרים הרבה יותר עליה מאשר עלי. אני תמיד עושה את המיטב כדי להתייחס לאנשים בכבוד, כולל אלו שאני לא מסכימה איתם. וכך אמשיך לעשות".