מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג אמר בראיון לפודקסט של אתר הטכנולוגיה recode כי "ראה ראיות ברורות לכך שהרוסים ניסו להתערב בפייסבוק. כמובן ששיתפנו פעולה עם החקירה הממשלתית ואני מניח שיש להם יותר מידע מאשר מה שיש לי". הוא הסביר: "בתקופה שלפני הבחירות, זיהינו פעולה של קבוצת האקרים שהממשל שלנו מכנה "APT28", והם קשורים למודיעין של צבא רוסיה. הם ניסו לנקוט בשיטות פעולה מסורתיות ופשוטות יותר כמו פריצה לחשבונות של אנשים".

הוא ציין כי בחברה איתרו את ניסיונות החדירה הללו כבר ב-2015. "הודענו ל-FBI על כך, ובעת קמפיין הבחירות ב-2016 ראינו חזרה של הפעולות האלה. הודענו לרפובליקנים ולדמוקרטים שהערכנו שנמצאים בסכנה". צוקרברג ציין כי "מאוחר יותר זיהינו כי הם יצרו חשבונות ודפים מזויפים. העברנו את המידע לחוקרים".



מנכ"ל החברה התייחס לסוגיית הסרת הפוסטים והפצת חדשות שקריות באמצעות הפלטפורמה. "יש לנו אחריות רבה", הסביר, "ואני יודע שלומר לקורבן של הטבח בבית הספר סנדי הוק ולומר לו שזה לא קרה - זה שקר". הוא הציג דוגמה נוספת: "אני יהודי ויש אנשים שמכחישים את השואה. זה מעליב ופוגע מאוד, אבל אני לא מאמין שאנחנו צריכים להסיר את זה, כי יש דברים שאנשים מבינים בצורה לא נכונה". לדבריו, הם לא עושים זאת בכוונת תחילה.

"יש מקרים שגם אני וגם מנהיגים גדולים לא מבינים דברים כמו שצריך", ציין המנכ"ל, "ואני חושב שזה לא נכון להסיר אנשים מהפלטפורמה במידה והם לא מבינים משהו, אפילו אם זה קורה מספר פעמים". הוא הסביר כי "במקרה הזה, אנשים יכולים לפרסם את זה בעמוד שלהם, כל עוד הם לא מאיימים לפגוע במישהו". מספר שעות אחרי האירוע, צוקרברג שלח מכתב למגישת הפודקסט ולאתר, ובו הדגיש כי אינו "תומך ומצדד במכחישי השואה".