מתקפת סייבר גדולה פגעה במערכות הבריאות של סינגפור, ובמסגרתה נגנב המידע הרפואי של למעלה ממיליון וחצי בני אדם, כך נמסר היום (שישי) מהממשלה המקומית. ההודעה הרשמית הגדירה את המתקפה "הקשה והחמורה ביותר שהמדינה חוותה", וציינה כי בין הקורבנות נמצא גם ראש הממשלה לי הסיין לונג. 
ההודעה מגיעה בזמן שסינגפור שמה במוקד סדר העדיפויות שלה ושל גוש מדינות דרום-מזרח אסיה (ASEAN) את ההגנה מפני מתקפות סייבר. סינגפור היא הנשיאה התורנית של הגוש, שבו חברות עשר מדינות. "החקירה, שבה השתתפו מספר גורמים ממשלתיים, העלתה כי מדובר במתקפת סייבר מתוחכמת ומתוכננת היטב", הסבירו במסמך הממשלתי, "זו לא היתה עבודה של האקרים רגילים או ארגוני פשע".
הפריצה הגדולה השפיעה על כמיליון וחצי בני אדם, שביקרו במרפאות השונות בין חודש מאי 2015 לתחילת חודש יולי השנה. פרטיהם הרפואיים נגנבו לאחר שהועתקו באופן בלתי חוקי. לדברי החוקרים הממשלתיים, מוקד המתקפה היה פרטיו הרפואיים של ראש הממשלה, ובפרט אילו תרופות מרשם הוא לוקח.

משרד התקשורת בסינגפור מסר בהודעה נפרדת, כי "תוקם ועדת חקירה, ויינקטו פעולות שונות בהתאם לממצאים". עוד נמסר: "נפעל באופן מיידי לחיזוק המערכות הממשלתיות ולשיפור עמידותן בפני מתקפות סייבר שונות". אף אחד מהגורמים לא ציין מי עומד מאחורי המתקפה. לונג התייחס לאירועים בפרסום שכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "לא ידוע לי מה הם חיפשו, והדבר לא היה מקרי. אני לא ממהר לספר לאנשים על התרופת שאני לוקח, אבל אין שום דבר מדאיג ברישומים המדוברים".