כל מי שרכש אי פעם פריט לבוש מאתר, דוגמת אסוס הבריטי, יודע שתמיד יש סיכוי שהוא לא יתאים. שהבד של החולצה לא יהיה נעים, שהמכנס יהיה צמוד מדי או שהשמלה קצרה. במצב הזה, בוודאי פניתם לאחת מאותן קבוצות קנייה ומכירה בפייסבוק, שמאפשרות לאנשים למכור את הפריטים. כיום, אין שום פתרון יעיל לביצוע החזרות ואין מעקב ובקרה אחרי תהליך ההחזרה, כך שהלקוח והספק לא יודעים מה עלה בגורל החבילה ומתי יקבל את הזיכוי שמגיע לו.  
חברת השילוח E-post הכריזה הבוקר (שלישי) על פתרון לבעיה. מדובר בתיבה אוטומטית להחזרת חבילות, בשם EBOX. התיבה היא פתרון טכנולוגי מהפכני, שיאפשר ללקוחות להחזיר מוצרים, בקלות ובמהירות, לאתר שממנו נקנו, ולקבל החזר כספי בתוך 48 שעות. הוא כולל מעקב ובקרה אונליין לאורך כל תהליך ההחזרה.
כך למעשה ייחסך ללקוחות ולספקים כסף וזמן בניהול תהליך ההחזרות ותמנע תקלות ועיכוב בזיכוי הכספי המגיע ללקוחותיהם. החברה תציב כ- 50 תיבות ראשונות בסניפי רשת "סופר פארם" בפריסה ארצית, והלקוחות יוכלו באמצעותן להחזיר את החבילות במהירות, ללא צורך במילוי טפסים ארוכים או התמודדות עם תורים מתישים ובירוקרטיה מסורבלת.

ה-"EBOX" תאפשר ללקוח להחזיר את המוצר לספק במקום ובזמן שהכי נוחים לו ולקבל מהספק זיכוי תוך 48 שעות. הספק מצידו יוכל לחסוך כסף בניהול תהליך ההחזרות, לבצע בקרה אונליין אחרי כל התהליך ובמקביל לשפר את חווית השירות ללקוחותיו.
תהליך ההחזרה יהיה פשוט ונוח: הלקוח ייכנס לאתר החברה ויבחר את מיקום ה-"EBOX" הקרוב אליו. מיד לאחר מכן יקבל הלקוח הודעת SMS עם ברקוד אישי לסריקה בהגעתו לתיבה שבחר. לאחר סריקת הברקוד בתיבה, תופק ללקוח מדבקה ייעודית, אותה הוא ידביק על החבילה ותפתח עבורו התיבה להנחת המשלוח. 
ברגע סיום התהליך בתיבה, הלקוח והספק יקבלו לינק למעקב ולבקרה 24/7 אחר התקדמות תהליך ההחזרה - עד להגעתה בחזרה למחסני הספק. החברה תציב כ-50 תיבות "EBOX" ראשונות במהלך הרבעון האחרון של שנת 2018 בסניפי רשת "סופר- פארם" בפריסה ארצית וכ-150 תיבות נוספות במהלך שנת 2019 במקומות אסטרטגיים נגישים ברחבי הארץ.
בשלב הראשון, שירות ההחזרות יוצע למצטרפים חדשים לשירותי ההפצה והמשלוחים של E -Post וכמובן ללקוחות החברה הקיימים ביניהם: האתר הבריטי ASOS, Terminal x, רנואר, סטורי ועוד. לאחר מכן אתרים נוספים יוכלו להשתמש בשירות.
לפי הנתונים בענף בעולם, יותר מ-25% מכמות המוצרים שמוזמנים מאתרי סחר אלקטרוניים מוחזרים לספק, לעומת כ-8.89% מהמוצרים שמוחזרים בקנייה בחנויות offline. כ-49% מאתרי הסחר מציעים החזרות בחינם ללקוחותיהם ויותר מ-67% מצרכני הסחר המקוון בודקים את מדיניות ההחזרה.