רשת מקדונלדס הזהירה היום (שבת) בעמוד הפייסבוק הרשמי כי קיימת בשעות האחרונות הונאה, לפיה הם מחלקים שוברים בתמורה להשבה על סקר. "שימו לב! לא רק שופרסל. בשעות האחרונות רצה הונאה נוספת ברשת ובקבוצות וואטס אפ, ועל פיה מקדונלד׳ס מחלקת הטבות ומציעה לענות על סקר קטן ולזכות בשוברים. מדובר בתרמית מוחלטת! אנחנו מזהירים את הציבור מלהיכנס לקישורים המפוקפקים האלה, הם עלולים לכלול וירוסים. מצרפים דוגמאות להונאות שמתחזות לעמוד הבית שלנו. סופש נעים ובטוח ברשת לכולם!"

האזהרה של רשת המזון המהיר מגיעה פחות מיממה מאז ששופרסל הודיעה כי מופצת בווטסאפ הונאה הנושאת את שמה."נוכחנו לגלות כי בשעות האחרונות מתבצעת הונאה ברחבי הרשת על פיה חברת שופרסל חוגגת 60 שנה ומעניקה קופונים על סך 900 ש"ח. מדובר בתרמית שאינה קשורה לשופרסל בשום צורה שהיא. אנו מבקשים להזהיר את הציבור לא להשתמש ולהיכנס לקישור בנושא, שכן הוא עשוי לכלול וירוסים או כל דבר פוגעני אחר", נכתב עוד בהודעת רשת המזון, "פנינו למשטרה בנושא והעניין בטיפול". 
גם בפייסבוק של מערך הסייבר הלאומי הזהירו מפני ההודעה. "בשעות האחרונות אנו עדים להפצת הודעה באמצעות וואטסאפ, המפתה להיכנס ללינק על ידי הענקת קופונים בסך 900 ש"ח, לכאורה לרגל חגיגות 60 לרשת שופרסל. מדובר בהונאה פרסומית. ההודעה מובילה לדף מתחזה שמטרתו לפתות את ה״לקוח״ להפיץ את ההודעה לחבריו דרך וואטסאפ, תוך ״הבטחה״ לקבלת קופון. אנשים אליהם מופצת ההודעה ואשר ילחצו על הלינק, יופנו לאתרים פרסומיים שונים, חלקם אף יציעו להוריד אפליקציות שונות".