הטלוויזיה של פייסבוק עושה עלייה: הרשת החברתית הודיעה היום (רביעי) כי פייסבוק watch יהיה נגיש מהיום בכל העולם. "היום אנחנו הופכים את פייסבוק Watch לזמין בכל מקום ונותנים לאנשים ברחבי העולם דרך חדשה לגלות קטעי וידאו נהדרים ולתקשר עם חברים, יוצרים ואוהדים אחרים", הסבירו ברשת החברתית, "השקנו את Watch בארה"ב לפני שנה כדי לתת לאנשים מקום שיאפשר להם למצוא תכניות ותכני וידאו שהם אוהבים וכן להתחיל שיחות עם חברים, מעריצים אחרים ואפילו עם היוצרים עצמם".

לדבריהם, "במהלך השנה החולפת, הפכנו את החוויה ליותר חברתית - כמו לראות בקלות את הסרטונים שהחברים שלך אהבו או שיתפו, ביצירת תכניות שבבסיסן כוללות מעורבות של הקהל ופתיחת 'צפייה בסרטונים' מעמודים. עדכונים אלה סייעו לאנשים להיות מעורבים באופן מעמיק יותר בקטעי וידאו שהם אוהבים. מדי חודש, יותר מ-50 מיליון בני אדם בארה"ב צופים בתכנים ב-Watch והזמן הכולל שמשתמש מבלה בצפייה בתכנים גדל פי 14 מאז תחילת 2018".
מה זה פייסבוק Watch, ומה יש לו להציע

* מקום לגלות קטעי וידאו חדשים: למצוא את הסרטונים העדכניים ביותר במגוון של תחומים כגון בידור, ספורט, חדשות ועוד – הכל מותאם ב- watch האישי של כל משתמש.
* דרך להתעדכן עם היוצרים והאתרים שאתם אוהבים: בחלק העליון של הפיד ניתן לראות את רשימת המעקב שלכם, ואוסף של סרטונים אחרונים מדפים שאתם עוקבים אחריהם. ביכולתכם להתאים אישית את החלק הזה בפיד על ידי מעקב אחר דפים נוספים או הסרת דפים מרשימת המעקב מתוך Watch.

* בית עבור הסרטונים השמורים שלכם: אם אתם רואים סרטון בעדכון חדשות, אך אין לכם זמן לצפות בו מיד, תוכלו לשמור אותו לצפייה במועד מאוחר יותר ב- Watch.
* סרטונים בהם אתם יכולים להשתתף:  פייסבוק בונים חוויות וידאו חדשות ששמות את האנשים במרכז, ומעניקים להם את היכולת לעצב את התוכן. בהמשך תוכלו למצוא חוויות וידאו חדשות נוספות בפיד הצפייה שלכם, כגון הקרנות בכורה וסרטונים המתמקדים בשיתוף הצופים. כמו כן, חיפוש קטעי וידאו יהפכו לקלים יותר כך שתוכלו לדון באירועים גדולים בזמן אמת.
הפיכת watch לגלובלי פירושה גם הזדמנויות חדשות ליוצרים ולבעלי אתרים ברחבי העולם. "אנו מרחיבים את 'מעברי הפרסומות' כך שיותר שותפים יוכלו להרוויח מסרטונים, ואנו מציעים תובנות חדשות, כלים ושיטות מומלצות עבור עמודים", נמסר בהודעת החברה.
איך נכנסים ל-'Watch'?
 ב-iOS וב-Android, חפשו את תווית ה-"watch'' בסרגל הקיצורים או את התווית 'More'. אפשר למצוא את watch גם ב-Apple TV, Samsung Smart TV, Amazon Fire TV, Android tv, Xbox One, ו-tv Oculus.