לאחר שהושק בינואר האחרון בארצות הברית, ומתוך השאיפה להנגיש את עולם האמנות לציבור הרחב, פיצ'ר ה-Art Selfie באפליקצייתGoogle Arts & Culture זמין החל מהיום (שלישי) בישראל ובכל העולם. מעתה תוכלו למצוא את הכפיל שלכם מבין יותר מעשרות אלפי דיוקנאות מאוספי תרבות שונים באפליקציית Google Arts & Culture.
הפיצ'ר מופעל על ידי טכנולוגיית ראייה ממוחשבת המבוססת על למידת מכונה. כאשר המשתמש מצלם תמונת סלפי, הוא נבדק אל מול פרצופים שונים מיצירות אמנות שנמצאות באוספי המוזיאונים שעלו ל- Google Arts & Culture. לאחר שהאפליקציה מסיימת לנתח את התמונה, נחשפות התוצאות יחד עם אחוזי ההתאמה בין תווי הפנים של המשתמש לאלו המוצגים ביצירה. בנוסף, המשתמש גם מקבל מידע על האמן והיצירה.
מאז שהושק הפיצ'ר, נמצאו עד כה כ-78 מיליון התאמות באפליקציה, כל זאת הודות לשיתוף הפעולה עם למעלה מ-650 מוסדות תרבות שונים מרחבי העולם. בין ההתאמות המפתיעות של האפליקציה ניתן למצוא את קייט סטיוארט ודיוקן הסבתא רבתא שלה, וג'וליה גלף ובעלה שקיבלו בהתאמה ציור של זוג נשוי. 

ניתן למצוא את Art Selfie באפליקציה Google Arts & Culture גם ב-Android וגם ב-iOS (גרסה 6.4+). דרך נוספת להגיע ל-Art Selfie באנדרואיד בלבד, היא בהתקנת אפליקציית Google Lens. אם מותקנת אצלך אפליקציה זו, תוכל לראות את כפתור ה- Art Selfieעם תוצאות ההתאמה.