המראות של מאות אנשים ממתינים שעות ארוכות מחוץ לחנויות של אפל חזרו על עצמם גם ביום שישי, כאשר מכשירי האייפון XS ו-XS Max הגיעו לחנויות בארצות הברית ובמספר מדינות נוספות. ביום שישי הבא הוא צפוי להגיע לארצות נוספות, ולישראל ככל הנראה הוא יגיע רק באמצע החודש הבא. רבים חיכו מחוץ לחנויות כדי להיות הראשונים שזוכים להחזיק במכשיר הנכסף והיקר מאוד, המחזיק בתג מחיר שעובר את רף אלף הדולרים. עם זאת, מספר הממתינים היה באופן משמעותי קטן יותר מאשר בשנה שעברה. 

עם זאת, את ההצגה גנבו נציגים של חברת וואווי הסינית, אשר הגיעו למספר חנויות אפל וחילקו לאייפוניסטים סוללת גיבוי בנפח של 10,000 אמפר, המספיקה לשתי טעינות מלאות של המכשיר. על פי הדיווחים, חולקו כ-200 סוללות. על האריזה נכתב: "הנה סוללת גיבוי, אתם עוד תצטרכו את זה. מחווה של וואווי".

בתוך כך, בלומברג דיווח כי בכיר בחברה אשר מפתחת לאפל את המטענים האלחוטיים, שהוכרזו בשנה שעברה וזכו לשם AirPower, אמר כי ייצור המטען כרוך באתגרים רבים, שכן הוא אמור להטעין מספר מכשירים בגדלים שונים במקביל. עוד דווח כי אפל מתכננת לייצר את המכשיר, אשר התחייבה כי ישוחרר במהלך השנה הנוכחית, עם חברת פגטרון הנמנית על יצרניות האייפון. פגטרון, שגם היא בונה כמה מכשירי אייפון, לפי אדם שמכיר את הפרסומים. 
אנליסט התייחס לדיווח ואמר: "אני מקווה שאפל למדו לקח ויפסיקו להכריז על מוצרים לפני שהם מוכנים באופן סופי, או כשהחברה יכולה להתחייב על תאריך השקה". גורמים המעורים בפרטים העריכו כי החברה מעוניינת להגיע למצב שבסופו של דבר, היא תסיר את רוב היציאות והכפתורים הפיזיים במכשיר, בהם החיבור למטען. עם זאת, רוב הסיכויים שזה לא יקרה בזמן הקרוב, שכן טעינה אלחוטית איטית בהרבה מטעינה קווית. כמו כן, שילוב של מטען כזה צפוי להעלות באופן משמעותי את המחיר של המכשירים.