צרכנים אשר קנו את מכשירי האייפון החדשים - iPhone XS ו-iPhone XS Max דיווחו במהלך סוף השבוע על קליטה לקויה של וייפיי ושל גלישה סלולרית, ומהירות גלישה איטית יותר, לעומת הדגמים הקודמים. לדברי המשתמשים, שכתבו בפורום התמיכה של אפל ובאלו של אתרים נוספים, הבעיה משפיעה על הדגמים החדשים בכל גדלי הזיכרון הזמינים ובכל רחבי ארצות הברית. מדובר בבעיה מתסכלת מאוד, שכן המכשירים אמורים להיות בעלי מהירות העברת נתונים מהירה במיוחד.

תגובות המשתמשים נעות בין הסברים פשוטים כמו עומסים ברשת, לבין תגובות כמו תהייה האם מדובר בפרשת "אנטנה-גייט" נוספת. באפל עדיין לא הגיבו לטענות לגבי הכשלים בקליטה, אבל מניסיון של תקלות קודמות, היא תצטרך להיות מקיפה הרבה יותר בכדי שאפל תגיב נקודתית לטענות הללו. כזכור, הלקוחות הראשונים שרכשו את האייפון 4 נתקלו בתקלות רבות, בהן בעיות קליטה. במקרה הזה, החברה תיקנה את הבעיות באמצעות עדכון גרסה.
בתוך כך, נתונים ראשונים של המכירות מראים כי מרבית הלקוחות מתעניינים בדגם הגדול והיקר - iPhone XS Max, שהמכירות שלו גבוהות פי 3-4 מהדגמים האחרים. הנחשק ביותר הוא הדגם המצויד ב-256 ג'יגה של זיכרון. הצבעים המבוקשים ביותר הם הזהב והאפור-חלל. כמו כן, לדברי אנליסטים, הביקוש לשעון החכם עולה על הציפיות.

ומה לגבי הישראלים? המכשיר צפוי להגיע ארצה באופן רשמי רק בחודש הבא, אך רבים כבר הספיקו לטוס לרכוש לעצמם כזה, או לייבא אותו באמצעות חברות שילוח שונות. במקרה הזה, מחיר המכשיר יעבור את רף ששת אלפים השקלים, ובכך יהפוך אותו ליותר יקר מקודמו.