מייסדי אינסטגרם קווין סיסטרום ומייק קריגר הכריזו הערב (שני) כי אדם מוסרי, הנחשב למקורב למנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג, מונה למנכ"ל החברה. בהצהרה של החברה נכתב: "אנחנו שמחים להודיע כי אדם מוסרי, המשמש כיום כסגן נשיא המוצר, יהפוך למנכ"ל החברה החל מהיום. אנחנו שמחים למסור את המושכות למנהל עם רקע עיצובי חזק, שמתמקד ביצירה ובפשטות, לצד הבנה חזקה של חשיבות הקהילה. אלו הערכים החשובים והעקרונות שהיו חשובים מאוד באינסטגרם מהיום שהקמנו אותו, ואנחנו נרגשים מכך שאדם יוביל אותנו קדימה".

המייסדים הוסיפו: "מאז ההכרזה על עזיבתנו, רבים שאלו אותנו מה אנחנו מייחלים לעתיד אינסטגרם. מבחינתנו, הדבר החשוב ביותר הוא לשמר את הקהילה שלנו כי אתם נמצאים במרכז כל מה שאינסטגרם עושה. אנחנו מאמינים שאדם יהיה נאמן לערכים הללו וכי אינסטגרם תמשיך לשגשג ולגדול".

אדם מוסרי, מנכ"ל אינסטגרם. צילום: רויטרס
מוסרי הצטרף לפייסבוק כמעצב וניהל מחלקה בתחום. הוא הצטרף לצוות העיצוב של פייסבוק ב-2008 ומאז עבר לתחום תכנון המוצרים ועבד על עיצוב פיד החדשות באפליקציה. לאחרונה הוא הצטרף לצוות של אינסטגרם. מהחברה נמסר עוד כי "תפקידו של אדם יהיה לפקח על הפונקציות השונות הקשורות לאפליקציה וכן יגייס מנהלים בכירים בהם מנהלי מחלקות הנדסה וניהול המוצר וכן ניהול מבצעי.

דבר המינוי מתפרסם כשבוע לאחר ההתפטרות הדרמטית של השניים. סיסטרום כתב בפוסט שהעלה לבלוג שלו כי השניים "ייקחו פסק זמן לפני שיצאו לפרק הבא בחייהם". הודעתם באה לאחר עימותים תכופים עם מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג על הכיוון שבו תצעד אינסטגרם, כך דווח ב"בלומברג".