נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ומנכ"ל אפל טים קוק צפויים לסייר במפעלים של החברה בטקסס בשבוע הבא, כדי להציג את החברה כדוגמה לכזו ששומרת ומייצרת מקומות עבודה באמריקה, כך דווח הלילה (בין שלישי לרביעי) בסוכנות הידיעות רויטרס. על פי הדיווח, המסתמך על שני אנשים המעורים בפרטים, הסיור שטרם הוכרז, צפוי להדגיש את מערכת היחסים החזקה של קוק וטראמפ, כאשר הראשון מבקש הקלה נוספת במכסים עבור החברה, על החלקים המיובאים מסין. אפל סירבה להגיב לדיווח, ובבית הלבן מסרו כי לא צפויים עדכונים בנושא לוח הזמנים של הנשיא בקרוב.
בספטמבר האחרון הודיעה אפל כי תייצר את מחשבי המקבוק פרו שלה במפעל בטקסס, שם ייצרה את הדגמים הקודמים. ההודעה פורסמה ימים ספורים לאחר שהרשויות בארצות הברית אישרו עשר מתוך 15 בקשות לפטור ממכס שהוגשו על ידי החברה וכן ארכה על פטור מסוים על חלקי מחשבים. מוקדם יותר החודש, הם אף הגישו לרגולטור בקשה לוותר על מכסים על השעונים החכמים המיוצרים בסין, על רכיבים של האייפונים ועל מוצרים נוספים. 
כאמור מראשית כהונתו, טראמפ הפך את חיזוק הייצור האמריקאי לאחת מהמטרות החשובות ביותר עבורו. פעמים רבות הוא הפעיל לחצים פומביים, בין היתר באמצעות ציוצים שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, על חברות שונות כדי שאלה יעבירו את המפעלים שלהן בחזרה לארצות הברית. במקביל, כחלק ממלחמת הסחר הוא הטיל מכסים רבים על סין, כעונש על כך שלדבריו הם נהגו בצורה לא הוגנת כלפי החברות האמריקאיות.