מחשב הלפטופ החדש ZenBook Flip S, עם מסך הניתן לסיבוב ב־360 מעלות, מעבד i7 מדור 11 של אינטל וכרטיס גרפי Intel Iris Xe, מביא עוצמה חדשה (כוח עיבוד ויכולות גרפיות) למחשבים הניידים המשמשים אותנו לצורכי היום־יום והעבודה, ומשפר משמעותית את יכולת המשחק שלהם.

מבחינת עיצוב, ה־FLIP S נראה יוקרתי מאוד, עוביו הדקיק הוא 10.9 מ"מ בלבד ומשקלו 1.1 ק"ג, קל מאוד לנשיאה ועדיין חזק מאוד ולא ניזוק בקלות. גם לאחר הפעלת המחשב מורגשת העבודה על הגוף: מגע נעים מאוד בלוח המקשים ובלוח המגע, וכמובן מסך ה־NanoEdge 13.3 אינץ' עם רזולוציית UHD K4.

מסך המגע נוח במיוחד למעצבים ואנשים שצריכים לעבוד עם תוכנות עריכה בזכות ציפוי מט המפחית השתקפויות, והיכולת לסדר אותו בזוויות שונות. המסך מצופה בזכוכית Corning Gorilla Glass ותומך ב־ASUS Pen וב־Windows Ink, עט אלומיניום המאפשר ציור, כתיבה ורישום מדויק על גבי כל יישום נתמך. המקלדת הארגונומית של המחשב תומכת בתאורה אחורית והיא כאמור נוחה מאוד לשימוש.

השדרוג המשמעותי השני הוא העוצמה של מעבדי הדור ה־11 של אינטל והשילוב של המעבד הגרפי Iris שייתן לכם מגוון רחב יותר של משחקים למחשב הנייד, כאלו שדורשים טיפה יותר יכולת עיבוד.

המחשב מצויד בזיכרון GB16 RAM וכונן SSD אולטרה מהיר בנפח TB1. נוסף על כך, יש לו את כל אפשרויות החיבור הרגילות ויציאת USB Type C לחיבור מסך חיצוני, העברת נתונים וטעינה מהירה.

המחשב הדק הזה מכיל סוללת פולימר ליתיום 39Wh עם חיי סוללה של 11.5 שעות והשלמת טעינה ל־60% בתוך 49 דקות בלבד. האבטחה של המחשב עובדת בצורה יוצאת מן הכלל, עם זיהוי מהיר של טביעת אצבע או זיהוי הפנים.

ה־ZenBook Flip S, שיעלה לצרכן הישראלי כ־6,900 שקל, מספק מבט חדש על דור המחשבים הניידים ליומיום, שהולכים ומשתפרים מבחינת הביצועים, היכולות הגרפיות ומבחינת הניידות – כלי חיוני עבור רבים העוסקים בעריכת סרטים והעלאות במהלך עבודתם או בזמן הפנאי.