קבוצת טורנדו החלה לראשונה לשווק את מזגני היוקרה של מותג מיצובישי Heavy מבית תאגיד התעשיות היפני Mitsubishi Heavy Industries, המשלב טכנולוגיות מתקדמות לשמירה על איכות הסביבה.

"בחרנו במזגני מיצובישי Heavy בשל מגוון פתרונות מיזוג האוויר המתקדמים שהם מציגים", הסבירו רונן ועודד בזזי, הבעלים של קבוצת טורנדו. "מספר יתרונות עמדו לנגד עינינו כשהחלטנו לשלב את המותג החדש בקבוצת טורנדו. הראשון הוא התרומה המשמעותית לערכי המקצועיות, האיכות, השירות והאמינות שעליהם מושתתת הקבוצה, השני הוא ההזדמנות לפנות לקהלים חדשים ממעמד סוציו־אקונומי גבוה, והשלישי הוא הפוטנציאל הרב הגלום במותג מיצובישי Heavy, שיקדם אותנו ליעד שהצבנו לעצמנו – להגיע למחזור מכירות של מיליארד שקל בחמש השנים הקרובות".

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של מיצובישי Heavy, המוצרים שלה חסכוניים באנרגיה ותורמים לשמירה על איכות הסביבה, ובנוסף הם מאפשרים שליטה מדויקת על הטמפרטורה ורמת הלחות ומבטיחים פעולה שקטה ונעימה.

כעת, כשקבוצת טורנדו מתחילה לשווק את מזגני מיצובישי Heavy, היא תנסה להרחיב את קהלי היעד של המותג ולהנגיש אותו לצרכנים פרטיים, יזמים, קבלנים, מהנדסים, אדריכלים, מפקחים ומעצבים.

מערכות ה־VRF של מיצובישי Heavy מתאימות במיוחד למגמת האורבניזציה והבנייה לגובה של מגדלי דירות ומשרדים (מערכות מקוררות מים במגדלים) ובעלות מגוון אמצעי שליטה ובקרה חכמים. המזגנים המיני־מרכזיים של מיצובישי Heavy בטכנולוגיית אינוורטר חסכונית בחשמל, בעלי מנועי DC לפעולה חרישית ומגוון תפוקות ליישומים ביתיים ומסחריים. סדרת הדגל של מיצובישי Heavy במזגנים עיליים קרויה ZSK, והיא בעלת עיצוב מודרני ומתקדם וטכנולוגיית סילון לפיזור אוויר למרחוק ופעולה חרישית במיוחד של 19 דציבל. בכל המזגנים קיימת אפשרות לחיישן תנועה המזהה תנועה בחלל ומתאים את הטמפרטורה.