לא משנה כמה המוצר שלכם מצוין, שיווק הוא חלק בלתי נפרד מתמהיל ההצלחה שלכם; מקדם אתרים יודע ליצור תנועה אורגנית לאתר בזכות שימוש נכון בתוכן, חקר מילות שוק עמוק והבנה של האלגוריתם של גוגל במטרה להביא תנועה לאתר שלכם.

הבחירה במקדם אתרים מקצועי היא בחירה קריטית. מקדם אתרים מקצועי הוא כזה המתמחה בכל האספקטים של קידום אתרים, בין אם מדובר בביצוע פעולות קידום בתוך האתר, קניית קישורים איכותיים לאתר או הבנה בכל האספקט הטכני של הקידום. לבחירת מקדם האתר יש השפעה מהותית על העסק שלכם ועל ההצלחה שלו לטווח הקצר ולטווח הארוך. אז איך בוחרים מקדם אתרים מתאים? הטיפים הבאים יעזרו לכם. 

אל תאמינו למילים ריקות
חשוב לזכור שקידום אתרים מורכב מתמהיל של פעולות במטרה ליצור תנועה אורגנית לאתר. זה דורש הבנה מעמיקה במוצר שלכם, עבודת חקר מילות שוק וכתיבת תוכן איכותי. מקדם אתרים המבטיח לכם הבטחות שווא וקסמים שיביאו לכם שינויים דרמטים בתוך זמן קצרצר, מבטיח סכומי כסף גדולים וטוען כי יש לו הבנה ייחודית ופיצוח של האלגוריתמים של גוגל  - בדרך כלל משקר. בחרו בחברה מקצועית, עם קבלות והוכחות, כזו שעובדת קשה ומכירה היטב את התחום, ולא בשרלטנים.

בחירת חברה לקידום אתרים - טיפים שימושיים (צילום: Pixabay)
בחירת חברה לקידום אתרים - טיפים שימושיים (צילום: Pixabay)

הבינו בדיוק מה המטרות שלכם
לפני שאתם בוחרים מקדם אתרים, חשוב להבין מה אתם מצפים לקבל ממנו בחזרה. האם המטרה העיקרית שלכם היא להגדיל מודעות למותג, להגדיל הכנסות ממכירות, להגדיל מכירה של מוצר ספציפי, להשאיר את הלקוחות באתר למשך זמן ארוך יותר, להגדיל את הקהל שנכנס לאתר, לבנות קהילה? כל אחת מהמטרות האלו דורשת סדרת פעולות שונה. אמנם לעתים אפשר לשלב בין המטרות, ובכל זאת צריך להגדיר אותן מראש ולהבין מה ניתן לעשות כדי להגשים אותן. לא משנה באיזה חברה או מקדם אתרים תבחרו, חשוב לתקשר להם בצורה מלאה אילו תוצאות אתם מצפים להשיג מהתהליך ולראות איזה שירות הם מציעים בתשובה. 

חפשו המלצות
לפני שבוחרים כל סוג של שירות, תמיד טוב לבדוק המלצות או להציץ בפורטפוליו של החברה. בדקו מה החברה עשתה עבור חברות אחרות והאם זה דומה למה שאתם מחפשים עבור עצמכם. כשתסתכלו על העבודות הקודמות שלהם, תוכלו לקבל איזשהו רושם ראשוני על סוג הלקוחות והעבודה שהם עושים. 

מעבר להמלצות שהחברה תספק לכם, מומלץ לקבל המלצות גם מקולגות או אנשי מקצוע אחרים שאתם מכירים וכן גם לקרוא ביקורות ברשת על החברה אותה אתם שוקלים להעסיק. תמיד טוב ללמוד מניסיון של אחרים וכן להימנע מטעויות שאנשים כבר עשו לפניכם.

קבעו פגישת התרשמות
אין כמו אינטואיציה, רושם ראשוני ו"קליק". לכן, תמיד טוב לקבוע פגישה אישית עם מקדם אתרים או עם חברה לקידום אתרים. זו יכולה להיות פגישה פרונטלית או פגישה בטלפון או בזום. בפגישה הזו שאלו את כל השאלות שלכם והתרשמו מהתשובות ומהשירות המוצע לכם.

המאמר נכתב על ידי סרגיי פיסמני, מקדם אתרים ויועץ SEO