אז מה קורה לחברות שמתגבשת בבית "האח הגדול"? אם תיקחו דוגמה משי חי, תניה גרבר ואיציק כרסנטי, כנראה שהחיים ממשיכים ממש כמו בבית הסגור - לא כולל המצלמות. אז ככה: כרסנטי בילה השבוע ערב שלם של חגיגה פרטית, עם חבריו הטובים שי חי ותני, בביתם שבהרצליה. הכי בלתי נפרדים.


בסופו של ערב רווי חוויות ומעללים בביתו של המתמודד השערורייתי בעונה השביעית של הריאליטי, שנגמר בשעת לילה מאוחרת, הציע הזוג המאורס לכרסנטי להישאר לישון איתם - לזכר הימים ה"טובים" בבית "האח הגדול". טוב, וגם בגלל שהנסיעה עד לחיפה, עיר מגוריו של כרסנטי, ארוכה במיוחד בשעת לילה מאוחרת. 

ברור שאיציק נענה להזמנה למסיבת הפיג'מות, כך שהשלושה שחזרו את שהותם בבית המצולם. רק שהפעם, בלי הצ'ילבות שנשפו בעורפם.

פאן להם. שי חי, תניה גרבר והאורח המיוחד איציק כרסנטי
פאן להם. שי חי, תניה גרבר והאורח המיוחד איציק כרסנטי

 
כבר בבוקר שלמחרת, אם תהיתם, התייצב מעצב השיער לביקור במחלקה האונקולוגית שבבית החולים רמב"ם בחיפה. עבור כרסנטי, הביקור במחלקה הוא סוג של סגירת מעגל - זאת כיוון שלפני 22 שנים, אביו אושפז בבית החולים, לפני שלמרבה הצער נפטר ממחלת הסרטן הנוראית. 

מאז, איציק מוכר במחלקה בעיקר בזכות הפעילות והתרומה שלו בתחום השיער (עם הפאות שלו!), כך שבמהלך היום בילה בין חדרי המטופלים בליווי אישי של מנהל בית החולים, פרופ' רפי ביאר. בתור יוצא ריאליטי מדובר, עודד את החולים ומשפחותיהם וכן, לא הצליח לעצור את הדמעות.

מעודד בבית החולים רמב"ם. איציק כרסנטי
מעודד בבית החולים רמב"ם. איציק כרסנטי