מה לעזאזל קורה בבית "האח הגדול"? כשבוע לפני גמר העונה, הדיירים שעזבו את התחרות במהלך העונה השביעית חזרו לפגוש את אלה שנותרו בריאליטי - אבל היה אחד שהצליח לעורר זעם שהוביל לדרמה גדולה, כולל אלימות מילולית ולמעורבות של כוחות משטרה במקום. חשבתם ששיא העונה כבר מאחורינו, אז מתברר שלא ממש.


כפי שכבר קראתם, השבוע חזרו כמה דיירי עבר של העונה השביעית לבית "האח הגדול", שם בחרו את הזוכה שלהם בגמר שייערך ביום רביעי הבא. בהם, גם מעצב השיער איציק כרסנטי, שפרש מהריאליטי  לפני כשבועיים. שנכנס אמש לחדר המשימות. בעוד שכרסנטי בחר את קסניה טרנטול כמועמדת שלו לניצחון, שאר הדיירים צפו בהם מחדר אחר וכנראה לא אהבו את מה ששמעו - בהם עמרי בן נתן.

מי מתלונן נגדו? עמרי בן נתן (צילום: רפי דלויה)
מי מתלונן נגדו? עמרי בן נתן (צילום: רפי דלויה)

כרסנטי, ניצל את ההזדמנות ופנה לדיירים תוך כדי שהוא מטיח בהם את "כל האמת בפרצוף" ומדמה אותם לעשר מכות מצרים, כשבמקביל פיזר מלח נגד עין הרע בבית המצולם במדינה. ההשוואה של אלה שעדיין מתחרים על הפרס למכות, גרמה למהומה מצד המתחרים בריאליטי, שפרצו לחדר המשימות והתעמתו עם חברו של שי חי. דלת החדר, אם תהיתם, נותרה פתוחה ואפשרה לדיירים להתפרץ פנימה ולחולל מהומה.

העימות הקשה בין הדיירים לכרסנטי, כלל קללות וגידופים בעיקר מצד הדייר עמרי בן נתן, כאשר הדרמה צונזרה מערוץ השידור החי של "האח הגדול". בגלל העימות הקשה, כרסנטי החליט להזמין ניידת משטרה, שהגיע למתחם האולפנים שבנווה אילן כדי לבחון מקרוב על מה כל המהומה. אבל הסאגה לא הסתיימה שם. במהלך הלילה, כרסנטי שחש מאויים מבן נתן - פנה היישר ממתחם האולפנים שסמוך לירושלים לתחנת המשטרה, כדי להגיש תלונה נגד הדייר של "האח הגדול". נכון לשעה זאת, לא ידוע מה יעשה עם התלונה. מה שבטוח הוא ששי חי, פרסם בעקבות האירוע תמונה של חברו הטוב בבית, שנראה ממש כמו "הקרקס של כרסנטי".

החיים הם קרקס. איציק כרסנטי בתמונה של שי חי (צילום מסך)
החיים הם קרקס. איציק כרסנטי בתמונה של שי חי (צילום מסך)