המתמודד השערורייתי של עונת "האח הגדול" שהסתיימה, שי חי, כנראה לא יאהב את המידע הבא:  כפי שקראתם כאן, עוד לפני שחי נסע לחופשה בברלין עם ארוסתו תניה גרבר, מעריציו ערכו לכבוד הדייר האהוב עליהם "מסיבת ניצחון" המונית, זאת, יומיים בלבד לפני הגמר הרשמי של הריאליטי "האח הגדול". המעריצים הנלהבים שכינו את עצמם "צבא האמת", תכננו לתרום כל אחד מכספו, ואת הסכום להעניק כמתנה לשי חי במקום הפרס שהוענק למקום הראשון. עם זאת, הדייר סירב למענק המרגש וביקש שהרווחים מהמסיבה המתוכננת - ייתרמו למשפחות נזקקות לפני החג. לב זהב!

חיילי "צבא האמת", הגיעו בשבוע שעבר למועדון בתל אביב, ושילמו 130 שקלים מכיסם כדי לקחת חלק באירוע המרגש. מכירת הכרטיסים הייתה מיועדת כאמור לכיסוי הוצאות האירוע - והשאר יועבר לתרומה, אך המציאות בפועל קצת שונה. הבוקר (שני), הכריז באומץ אחד ממנהלי עמוד הפייסבוק "צבא האמת של שי חי", כי לא נותר כסף מהאירוע המדובר. אפילו יותר מכך, אחד המעריצים נאלץ להשלים מכספו כדי לכסות חלק מההוצאות ולכן, לא תועבר תרומה לנזקקים.

בארוע המושקע. שי חי (צילום: ניר פקין(
בארוע המושקע. שי חי (צילום: ניר פקין(



העניין עורר את זעמם של חלק מהמעריצים, שנשארו מבולבלים. יש שטענו כי כנראה מארגני האירוע לקחו מהכסף לעצמם, הרי איך הגיוני שמסיבה שהייתה מלאה עד אפס מקום לא הרוויחה אפילו שקל אחד? "צר לנו על שלא הצלחנו להשיג סכום לתרומה. אנו מלאי תקווה שבפעמים הבאות, נצליח לגייס כספים למטרות תרומה". 

החגיגות מוקדמות? שי חי ותניה גרבר במסיבת "האח הגדול"
החגיגות מוקדמות? שי חי ותניה גרבר במסיבת "האח הגדול"

מארגני האירוע של שי חי מסרו בתגובה: "כל מה שרצינו לעשות הוא רק טוב. עשינו את כל האירוע מאהבה שלמה, אבל לצערנו לא היו לנו מספיק הכנסות בערב בשביל לתרום, נהפוך הוא, הגענו למצב שאנחנו צריכים להשלים את החוב מכיסנו. כמו תמיד יהיו כאלו שיהיו בעד וכאלו שיהיו נגד. לנו חשוב שרוב הקבוצה גאה בנו ונותנת לנו גיבוי מלא. ייתרה מזאת הם אפילו תורמים כרגע לארגון לתת ביוזמתם ועל דעת עצמם".