המסיבה של שי חי
זוכרים את "מסיבת הניצחון" של שי חי, הדייר המדובר של "האח הגדול" - שפרש, חגג עם המון אוהדים צמודים במועדון, ביקש שההכנסות מהאירוע יועברו כתרומה לנזקקים לפני החג... רק כדי לגלות שלא נותר אפילו שקל אחד שניתן להעביר לצדקה אחרי האיוונט? אז ככה בדיוק זה קרה.
 
אתמול (שני), מעריציו של כוכב הריאליטי שרק לפני כשבוע נהנו לבלות עם משתתף הריאליטי והפה הגדול האהוב עליהם במועדון תל אביבי - נדהמו לקרוא הודעה מטעם מארגני האירוע שמשתייכים לקבוצת הרשת "צבא האמת של שי חי", בה פירטו כי אחרי תשלום ההוצאות על המסיבה, לא נותר כסף מהאירוע המדובר. לכן, מן הסתם, לא תועבר תרומה לארגון צדקה, כפי שחפץ האליל שלהם מהבית הסגור.

מה בדיוק קרה, כשהמון אנשים שילמו בין 100 ל-130 שקלים לכרטיס כניסה? מארגני האירוע עבור שי חי, העבירו ל-TMI פירוט הוצאות מסודר של האירוע, שמבהירה בדיוק כמה עלו ההוצאות אל מול ההכנסות.


 
"לצערנו לא היו לנו מספיק הכנסות מהערב בשביל לתרום. נהפוך הוא, הגענו למצב שאנחנו צריכים להשלים את ההוצאות מכיסנו הפרטי", הסביר אחד ממארגני האירוע. אז ככה, הופעותיהם של מנצח "האח גדול VIP"  מושיק עפיה והזמיר איתי לוי, עלו כ-38,610 שקלים. השכרת מועדון "האומן 17", כולל אבטחה מתוגברת, מקרן לסרטים וקופת כרטיסים עלו כ-22 אלף ש"ח. על הגברה שילמו 2,500 שקלים, בעוד שהמתנות ה"צנועות" לשי חי עלו כמעט 800 ש"ח. בסך הכל? 63,901 שקלים חדשים.
מדובר בכמה גרושים? כי לטענת מארגני האירוע, למסיבה של שי חי נמכרו בסך הכל 571 כרטיסים במכירה מוקדמת בעלות של 100 שקלים (כלומר 57,100 ש"ח) ועוד 40 שנקנו במקום, בעלות של 130 ש"ח (5,200 שקלים). נו, לא פחות מ-62,300 שקלים, שהם 1,600 ש"ח פחות מההוצאות. ומי ישלם עליהן, שי חי? אולי הפקת "האח הגדול"? לא ממש, אלא מארגני האירוע בעצמם.

סלבריישן. שי חי מפטפט עם המעריצים (צילום: ניר פקין)
סלבריישן. שי חי מפטפט עם המעריצים (צילום: ניר פקין)


לדברי הפקת האירוע המשטרה החליטה להגביל את המקום ל-900 בני אדם, ובנוסף הצמידה שתי ניידות שיטור מחוץ למקום במהלך כל הערב. בסופו של דבר, למסיבה של שי חי נמכרו 611 כרטיסים, 200 כרטיסים זוגיים הועברו לכמה מהמתנדבים בארגון האירוע וכן למוזמנים אישיים של חי, ארוסתו תניה גרבר, והחברים מהריאליטי ארבל קינן ואיציק כרסנטי. אם תוסיפו את עובדי המקום, צוותי התקשורת וסקרנים שהשתחלו פנימה, תגיעו לכמעט 900 מוזמנים. אז לשם נעלם הכסף!
"אושרם של המשתתפים באותו ערב היה שווה הכל", מסבירים מארגני מסיבת הניצחון של שי חי, "כמו תמיד יהיו כאלה בעד וכאלה שיהיו נגד. לנו חשוב שרוב הקבוצה גאה בנו ונותנת לנו גיבוי מלא". אז אחד מי יודע? אחד שי חי.