גאווה ישראלית עומדת לטרוף את הגברים באמריקה? יוצאת העונה הראשונה של "אקס פקטור" ישראל, מישל תם, הצליחה להתברג בחבורת נשים לוהטות שישתתפו בתכנית ריאליטי השידוכים החדשה של רשת 'פוקס' האמריקנית. גל גדות אולי עושה את הוליווד, אבל הגיע הזמן לישראלית מרגשת שתשגע את הבנים בלב הפריים טיים של ארצות הברית.



הישראלית שחיה בשנים האחרונות בניו יורק, ריגשה את משה, עברי ושירי על במת הגרסה המקומית של תכנית הכשרונות ב-2013, אך לא הצליחה להתקדם מעבר לשלב "מחנה האימונים" ונופתה לפני שלב השידור החי. באותה התקופה גילתה שהיא בהריון מבן הזוג דאז, אך לפני כשנתיים הספיקה להיפרד ממנו ולהביא לעולם בן קטן. כעת, כשהיא אמא בת 28, זה הזמן שלה לנסות שוב את מזלה על המסך הקטן, אבל הפעם בהפקה הוליוודית עתירת תקציב.

כך מישל תם נראתה בימים של "אקס פקטור":


לאחרונה, הישראלית החלה בצילומי התכנית "Coupled" - ריאליטי מבית היוצר של מארק ברנט, מפיק העל שעומד מאחורי ההצלחה המטורפת של "הישרדות" ו"המתמחה" - שתשולב בשבוע הבא בלוח השידורים של פוקס, במשבצת השידור של "אמריקן איידול" שהסתיימה לאחרונה. מישל היא אחת מ-12 בנות יפות ומצליחות, שהגיעו לאיי הבאהמה לחודש ימים, שבו יצאו ל"ספין דייט" עם בחורים נבחרים בסגנון אפליקציות השידוכים הסלולריות. 



אם תם הנרגשת אכן תמצא במהלך התחרות את נסיך חלומותיה, כשהיא לבושה בביקיני ולוגמת קוקטייל על החוף, השניים יעברו ל"אי הזוגות", בעוד שמי שלא מצאה שידוך הולם נשארת ב"אי הרווקות". מי יודע, אולי החזרה למסך תהפוך אותה לשם מוכר בצהובונים האמריקניים, טפו, חמסה.

משחק בלבבות. מישל תם על כרזת "Coupled", בשורה התחתונה (צילום מסך)
משחק בלבבות. מישל תם על כרזת "Coupled", בשורה התחתונה (צילום מסך)