ליאונרדו דיקפריו זכה בתואר "שחקן מצטיין", מוכר בתור וומנייזר הוליוודי שהוא חובב בלונדיניות מצודדות, וכנראה שיעלה במחשבותיכם גם אם יבקשו מכם לדמיין רווק מתמיד מפורסם. אבל היי, מתברר שמדובר גם בביג ספנדר, גברבר שמוכן להוציא על אישה אחת המון כסף. נניח 18,000 דולר, רק כדי לפנק אותה במתנות.



מי שווה לו כל כך הרבה כסף? נדמה שבר רפאלי לא צריכה להצטער על הפרידה הנושנה ההיא, כי לא מדובר בחברתו החדשה של השחקן השובב - הדוגמנית הפולנייה אלה קאוולץ - אלא דווקא במישהי שבנות הזוג המתחלפות שלו יכולות לקנא בה: האישה שהביאה אותו לעולם, משוש חייו והגברת היחידה שהוא מוכן להציג בתור דייט לאירוע שטיח אדום מתועד - אמא שלו!

ילד של אמא. ליאונרדו דיקפריו עם אמו אירמלין (צילום: גטי)
ילד של אמא. ליאונרדו דיקפריו עם אמו אירמלין (צילום: גטי)

דיקפריו, שמבלה בימים אלה בפסטיבל קאן, השתתף בארוחת ערב ומכירה פומבית שכל הכנסותיה למטרות צדקה. נחשו מה רכש שם? תיק של בית האופנה שאנל, שעלה לו סכום זעום של כ-18,100 דולרים שהועברו למטרות טובות, פלוס צעיף משי במחיר 5,650 דולר, אותם החליט להעניק במתנה למאמא היקרה לו, אירמלין. בקטנה, הרי זה הסכום שהוא מוציא בחודש על עישון עם מכשיר האידוי שצמוד לו לכף היד כבר חודשים.

יכול להרשות לעצמו, היא שווה את זה! דיקפריו
יכול להרשות לעצמו, היא שווה את זה! דיקפריו

מה שמעורר חשד, הוא שלפני כשנה אותו דיקפריו בדיוק, קנה לאותה אמא, את אותו השי הצנוע של אותו מותג אופנה עלית, בדיוק באותו אירוע צדקה באותו הפסטיבל הקולנועי. כן, בדיוק. בזמנו, תיק שאנל שעל פי מקורביו נמסר במתנה לאמו עלה לו "רק" 11,300 דולר (זיל הזול) ששולמו למטרות טובות. ובכל זאת, ליאו בטוח שלא ירצה לפנק ליידי אחרת בחייו הפעם?

זאת כבר החברה החדשה שלו אלה קאוולץ (צילום: Splashnews)
זאת כבר החברה החדשה שלו אלה קאוולץ (צילום: Splashnews)