אחרי שגמרנו עם ה"כולנו מאוחדים" של האירוויזיון וחובי סטאר סיים במקום ה-14, אפשר להתחיל עם הכיף האמיתי: המנהל האישי של הזמר, אלון אמיר, וכותב השיר לאירוויזיון, דורון מדלי, לא ממש ביחסים טובים, בעיקר על רקע הטענה שנשמעה שוב ושוב, שהשיר שבוצע על במת האירוויזיון הוא בינוני מדי עבור חובי, שגדול עליו בכמה מספרים.

אלון אמיר, אכזבה?

"היחסים שלי עם דורון מעולים. אני חולה עליו ובלעדיו האירוויזיון שעשינו לא היה מצליח. אם לא היינו אוהבים את השיר, לא היינו מבצעים אותו באירוויזיון. דורון היה אחת מנקודות האור לאורך כל התהליך של האירוויזיון, וכל פעם שאני עובד איתו זו חגיגה. כן ירבו".



מדלי, בינוני פלוס?

"אין לי מושג על מה מדובר ואין לי תגובה".



 

A photo posted by HOVI STAR (@hovistar) on



> לפני פחות משלושה חודשים ליאורה סיפרה לכם בשמחה על הקאמבק הגדול של ציפי נבון, זו שמוגדרת על ידי מקורבים למשפחת נתניהו כ"בשר מבשרה של לשכת נתניהו ומשפחת נתניהו במשך שנים ארוכות, כולל בלשכת שר האוצר". כיאה למעמדה במשפחת המלוכה, חזרה נבון לשירות הוד מלכותה והחליפה את מיכל שרביט בלשכת שרה נתניהו. אבל מתברר שהשמחה הייתה מוקדמת ומוגזמת, כי בשבוע שעבר החליטה נבון להיפרד, והוכיחה שמשורה משחרר לא רק המוות.

ציפי, מהלך נבון?

"ראשית, באתי לזמן קצוב של חודש ונשארתי ארבעה חודשים. לצערי, אמי חלתה מאוד ואני נאלצת לטפל בה, ולכן הייתי חייבת לעזוב. אני אוהבת את גברת נתניהו מאוד ובכלל את משפחת נתניהו. למעשה, לא ממש עזבתי כי אני עדיין מושיטה יד ומסייעת, זו האמת".