לפעמים, המציאות חזקה יותר מכל ריאליטי - או לפחות מה שלמד על בשרו טילטיל (לירון אורפלי), שנקלע הערב (שני) לזירת הפיגוע בתל אביב, שבמהלכו חייל נדקר בשכונת נחלת יצחק שבתל אביב באמצעות מברג. זוכה "הישרדות" ראה את החייל נדקר על ידי נער פלסטיני בן 17, במהלך האירוע שבו נפצע באורח קל עד בינוני, והחל לרדוף אחרי המחבל.

כוכב הריאליטי ונהג המונית, שהיה במקום עם אביו, סיפר כי תחילה לא הבין מה מתרחש - כששמע סביבו צעקות "מחבל". אורפלי הנסער, סיפר ל-TMI כי "זה פשוט מטורף, אני עדיין בהלם שאלוהים ישמור עלינו. הייתי בדיוק באמצע צילומים לתכנית שלי ב'רשת', בתוך מתקן שטיפת רכב, יחד עם מושיק גלאמין, ופתאום אני שומע צרחות", שחזר. "זה בשכונה שגדלתי בה בנחלת יצחק, ההורים שלי גרים פה".

טילטיל בזירת הפיגוע. צילום גולשים



"יצאתי מהאוטו במהירות חיפשתי קרש מעץ והתחלתי לרוץ אחרי המחבל, ממש באמצע הכביש עם הקרש ביד".אז לדבריו, עוברים ושבים החלו לצעוק לעברו "טילטיל מה קרה?". אורפלי, מעיד כי "לא ראיתי בעיניים ורצתי לעבר מקור הצעקות, לא עניין אותי אם יש למחבל מטען חבלה... כל מה שרציתי זה להרוג אותו או לעצור אותו, כדי שהוא לא ידקור עוד מישהו או חס וחלילה ילד מסכן". 

אז, לדבריו של טילטיל, נכנס לבניין. "ראיתי שלולית של דם ואת אמו של החייל צועקת. שאלתי מיד איפה הוא, ואמרו לי שבבניין הסמוך. רצתי כמו משוגע ואיתי שני שוטרים, עלינו במדרגות ודחקנו את הדוקר לפינה. לא היה לו לאן לברוח. תפסנו אותו למעלה תודה לאל, הוא ירד על הברכיים ושם ידיים על הראש. אני עדיין לא נרגע מזה זה פשוט מטורף, מטורף, אני רועד כולי ומקווה שהחייל שנדקר ייצא מזה בשלום".