לא משנה אם הומואים, לסביות, סטרייטים, טרנסג'נדרים או ביסקסואלים - אירועי הגאווה שמתקיימים השבוע בישראל, הם בדיוק הזמן שלכם לצאת לרחובות כדי לחגוג את האהבה שלכם, עם המון גאווה ובלי שמץ של דעות קדומות. אם כבר ברגשות ומשיכה מינית עסקינן, אין כמו כמה כוכבים מוכרים מאוד, שלא מעוניינים להגדיר את עצמם מהבחינה הזאת, ולא חוששים לספר שהם נמשכים לנשמות - לא משנה אם של גברים או נשים.

חלק מאנשי הבידור והגלאם, בארץ ובעולם, אולי עושים זאת בסתר, אבל יש כמה שכלל לא מתביישים לגלות על רומנים מטורפים שהיו להם - עם בני המין שלהם, לצד אלה שחלקו עם בני המין השני. מליידי גאגא ועד לזאב נחמה, קבלו רשימה (חלקית בהחלט) של הכוכבים הביסקסואלים המוצהרים המרגשים, שמרוב חיבה לעולם, אין שום סיבה שיתחייבו על רגשותיהם לבני מין אחד. באהבה, גאווה ובלי דעה קדומה בבקשה.


סיה | מתנדנדת כמו שנדליר

סיה ובת הזוג ג'י די סמסון (צילום: גטי)
סיה ובת הזוג ג'י די סמסון (צילום: גטי)


"אני לא יכולה להגיד שאני לסבית כי הייתי גם עם גברים, נכון לעכשיו אני יוצאת עם נשים" (סיה מדייקת)

מתברר שהלב של סיה האהובה אכן אלסטי, כי הזמרת המחוננת אוהבת גם נשים וגם גברים. אחרי שניהלה מערכת יחסים ארוכה עם טרנסג'נדר, בשנת 2013 צייצה בטוויטר שהיא ביסקסואלית ובזמנו, יצאה רק עם נשים. שנה לאחר מכן, עם זאת, התחתנה עם יוצר הסרטים אריק סנדרס.

מיילי סיירוס | הלו, קיטי!


 

A photo posted by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

"אני מעריצה נשים בצורה אחרת, אני אוהבת אותן כמו שאני אוהבת גברים" (מיילי סיירוס שוברת טאבו)

כוכבת הילדים שהפכה לפופסטאר פרובוקטיבית, ספק מאורסת ספק לא לשחקן החתיך ליאם המסוורת'. עם זאת, בעברה הפרוע היו גם כמה מערכות יחסים עם נשים. לא מזמן בכלל, סיירוס אפילו ניהלה מערכת יחסים עם דוגמנית "ויקטוריה'ס סיקרט", סטלה מקסוול. 

רן דנקר | גם אש וגם רוח

רן דנקר ודרור קרן (צילום: ניר פקין)
רן דנקר ודרור קרן (צילום: ניר פקין)

"בסוף העניין הוא זוגיות. לבנות בית עם אדם שאתה אוהב" (רן דנקר מסביר)

אחרי שניהל מערכות יחסים ארוכות עם נשים ובהן האקסית המיתולוגית נינט טייב, השחקן הישראלי רן דנקר יצא מהארון וגילה לעולם שהוא נמצא במערכת יחסים ארוכת שנים עם גבר אחר. מאז אם תהיתם, הם כבר לא, אך דנקר הבהיר בראיונות כי הוא לא הומוסקסואל אלא ביסקסואל, שנמשך לשני המינים.

אנג'לינה ג'ולי | שפתי הזהב של הוליווד

אנג'לינה ג'ולי (צילום מסך)
אנג'לינה ג'ולי (צילום מסך)

"אם את אוהבת ורוצה לענג אישה, במיוחד אם את אישה בעצמך, אז בהחלט תדעי איך לעשות דברים בדרך הטובה ביותר" (אנג'לינה ג'ולי מפרטת)

למרות שכיום היא נשואה לאחד הגברים הלוהטים בתעשיית הבידור העולמית (בראד פיט!), אנג'לינה ג'ולי היפהפייה הודתה מספר פעמים שהיא אוהבת גברים ונשים גם יחד. על פי השמועות, אף ניהלה מערכות יחסים לא קצרות עם נשים. 

פרגי | לא רק גשר לונדון

פרגי (צילום מסך)
פרגי (צילום מסך)
"אני חושבת שנשים הן יפהפיות, עשיתי המון כיף עם נשים ואני לא מתביישת בזה" (פרגי מדהימה)
 
כוכבת להקת הבלאק אייד פיז וזמרת מכובדת בזכות עצמה, אמנם נשואה לשחקן ג'וש דוהאמל, אבל רגע אחרי החתונה ב-2009 - גילתה שניהלה מספר רומנים עם נשים, בזמן שהייתה במערכות יחסים עם גברים. לדבריה של פרגי, היא הופתעה מאוד שהפסיכולוגית שלה הסבירה לה שניהול מערכת יחסים עם גורם זר, גם אם מדובר באישה, מתקבל כבגידה. ברצינות?

שי גבסו | מרים ראשו

שי גבסו (צילום: שוקה כהן)
שי גבסו (צילום: שוקה כהן)

"אומר רק שהייתי עם כולם. אני לא מאמין להגדרות במיניות, לקביעה שאתה כזה או כזה" (שי גבסו זורם)

את גבסו הישראלים הכירו כדתי מחמד במסגרת "כוכב נולד", שכמה שנים לאחר מכן התחתן עם בת הזוג הגר אנוש. הנישואים לא החזיקו יותר משנה וחצי, כך שהשניים נפגשו שנית על מדרגות הרבנות בדרך לגירושים, כשעל הדרך, גבסו חזר בשאלה. בשנת 2013, גבסו סוג-של-יצא מהארון כביסקסואל בראיון מדובר, אבל מאוחר יותר חזר בו. בערך. סוג של. תחליט.

דרו ברימור | 50 דייטים ראשונים

דרו ברימור (צילום: גטי)
דרו ברימור (צילום: גטי)
"להיות עם אישה זה כמו לחקור את הגוף של עצמך, רק דרך מישהי אחרת" (דרו ברימור אנטומית)

למרות שהיו לה מערכות יחסים מתוקשרות עם גברים ואף הייתה נשואה (בפעם השלישית) עד לאחרונה ממש, דרו ברימור ההוליוודית הצהירה על עצמה שהיא ביסקסואלית - כזאת שאוהבת מאוד את הגוף וההוויה הנשית. אולי זאת הסיבה שהיא מחליפה גברים כמו גרביים? נראה שהגיע הזמן לעבור לאקסקלוסיביות עם המין היפה.

ליידי גאגא | Good Romance
ליידי גאגא (צילום: צילום מסך)
ליידי גאגא (צילום: צילום מסך)
"אני באמת אוהבת פוסי, זה רק תלוי בפוסי של מי מדובר... כשזה מגיע לסיפוק מיני, בנות הרבה יותר נועזות מגברים ואני מאוד אוהבת את זה. לקח זמן עד שמצאתי גבר שיספק אותי באותה העצמה שבה לסבית שאני מאוהבת בה עושה" (ליידי גאגא משווה)

מפלצת הפפראצי, ליידי גאגא, אמנם תתחתן בקרוב עם בן הזוג שלה בשנים האחרונות טיילור קיני - אבל בעבר לא חסכה מהעולם פטפוטים על אהבתה לנשים ועל רגעי התענוגות שהיה לה איתן. אם תהיתם, השיר "פוקר פייס", נכתב בדיוק על חוויות מהסוג הזה.

גילי מוסינזון | קולע לשני הסלים
 

A photo posted by gili mosinzon (@gilimosinzon) on

"סתם כאנקדוטה, אפשר לקיים משגל אנאלי גם בתנוחה המסיונרית... אני מתמודד עם המשיכה לשני המינים מגיל צעיר" (גילי מוסינזון נחשף)

ביום העצמאות השנה, ממש לא מזמן, גילי מוסינזון חשף את עצמי כביסקסואל כבר מגיל צעיר. למרות שהיה נשוי פעמיים לנשים ואף הביא עם אחת מהן ילדים לעולם - מוסינזון התוודה שהוא נמשך גם לגברים ומנהל בגלוי חשבון באתר הכרויות של גייז. 

זאב נחמה | החיים שלו תותים

זאב נחמה (צילום: פלאש 90)
זאב נחמה (צילום: פלאש 90)
"אני חי חיים דו מיניים מלאים ושלמים וטוב לי, והכול סבבה לי" (זאב נחמה נינוח)

סולן להקת אתניקס, זאב נחמה, התוודה מספר פעמים על כך שהוא מנהל מערכות יחסים גם עם גברים וגם עם נשים, זאת למרות שהייתה לו רק אהבה אחת מאוד גדולה עם אישה. נכון לעכשיו, לא ידוע האם נחמה נמצא בזוגיות - אבל אם הוא מעיד ש"הכל סבבה" אז אל דאגה.