להילה נחשון יש אקססורי חדש: ירון, הבעלים של רשת ארקפה. נחשון, שמעדיפה אותם מתחום המזון והמשקאות, הצטיידה בירון לאחר שהזדכתה על האקס שלה, אייל חסיד, בעל בית קפה ומסעדה. קודם לכן היא הייתה עם השף עומר מילר.

נחשון, לאטה?
"היי מותק, לא רוצה להגיב, יום נפלא".



 

A photo posted by Hila Nachshon (@hilanachshon1) on



אילון נופר (45), הגברת שחתומה על להקת מיומנה, בעלת טור ב"ליידי גלובס", מאמנת אישית של אמנים ואנשים וסופרת ילדים לעתיד, יוצאת עם השחקן שחק ברנר, שצעיר ממנה ב־14 שנה. תופים!

נופר, הגברת קצב?
"זה נכון. כשהכרנו אמרתי לו שאני לא יוצאת עם שחקנים או עם בחורים צעירים. הוא הכיר אותי אחרי שלא יצאתי עם אף אחד למעלה משנה. ואני התכוונתי להמשיך עם זה הלאה. כשפגש אותי בהבימה היה לו סקייטבורד חשמלי ביד ששקל מאה קילו והוא צעד עם זה בידיים, וניסה להסתיר את הכובד של המכשיר. זה ממש הצחיק אותי ונגע ללבי".

אילון נופר והבויפרנד
אילון נופר והבויפרנד

ענבל אור הייתה אמורה לשבת בשולחן מספר 16 באירוע בר המצווה של ברק בומבך, בנו של עו"ד אילן בומבך, שהתקיים ביום שני השבוע. האורחת שובצה בשולחן יחד עם אילנה וניצן חן, אבי משולם, לאה ויוסי בר מוחא, מיטל וצביקה שלום, רותם אברוצקי ויגאל רביד, וכמובן הקליינטית הבולטת של בומבך, הלא היא ענת קם.

אור אומנם הגיחה לאירוע בשמלה גרנדיוזית עמוסת פרנזים בשחור דרמטי, כשהיא מלווה בבן הזוג המקומבק שלומי טהורי, אבל לאחר דקה נעלמה כלא הייתה והחמיצה את האטרקציה מהשולחן הסמוך, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.


טהורי, התקמבקתם? ראו אתכם ביחד אתמול בבר מצווה.
"תודה ושלום".

ענבל אור (צילום: פלאש 90)
ענבל אור (צילום: פלאש 90)

יוסי ויליגר מהשימורים והדר מימון, אשתו השלישית, הפכו הורים לבן. ויליגר חוגג בן זכר ראשון אחרי ארבע בנות.

 

ענבל פלדבאום-פרץ, אשתו של קובי פרץ, מנסה להתרגל לימים של מאחורי הסורגים: "אני עם הילדים. נוכל לדבר בהמשך, עכשיו זה בעייתי לי".



 

A photo posted by Kobi Peretznew (@kobiperetznew) on