בעוד פחות מחודשיים תלד בר רפאלי את בתה הבכורה, ובאותו זמן בערך יסיים בעלה הראשון של רפאלי וידיד המדור, אריק ויינשטיין, לגבש את הטיוטה הראשונה לספר שבו יחלוק זיכרונות משותפים. או פחות משותפים.

אריק, מתנה ללידה?

"הספר מתקדם לאט אבל בטוח, אני לא יכול עדיין לסיים אותו, כי אם זה יקרה כרגע, זה יעורר גלי צונמי".


זה יהיה מבוסס רק על משפחת רפאלי?

"לא. בין היתר יופיע פרק מיוחד על הליך משפטי שניהלתי בארץ נגד עו״ד ידוע ומפורסם שהיה קשה להכניע אותו, כל שופט ושופטת שדנו בתיק דיברו אליו בחיבה ובהערצה. בסוף הוא יצא נוכל ורמאי".

>שלישי שעבר, שעות בין ערביים, תאונת דרכים קלה ברחוב ירמיהו פינת ישעיהו. ניידות משטרה מתשאלות את כוכבת הילדים אליאנה תדהר.

אליאנה תדהר (צילום: ניר פקין)
אליאנה תדהר (צילום: ניר פקין)

>שנייה לפני שילדה את הבת הבכורה שלה ושל בעלה, השף עומר שכנאי, הספיקה אושיית האופנה אירה סימונוב להצטלם לקטלוג בגדי ההריון של המעצבת אבישג ארבל. בשמחות.

אירה סימונוב (צילום: תום מרשק, יח"צ)
אירה סימונוב (צילום: תום מרשק, יח"צ)

מושיק גלאמין הגיע לחנות "אירוקה" בקניון עזריאלי להתחדש בזוג חדש, ועל הדרך סיפר כי בימים אלו הוא מצלם את התוכנית "בא לחדש לכם", והדליף כי הפרק הקרוב יהיה שיפוץ הבית של השחקן זאב רווח.

מושיק גלאמין (צילום: יח"צ)
מושיק גלאמין (צילום: יח"צ)

הדוגמנית לי לוי, זו שעוד מעט לא תוכלו להוריד ממנה את העיניים בריאליטי החדש ״אמזונס״, הגיעה למכון הבריאות והיופי "wellness" ברמת החייל בתל אביב לטיפול המסתמן כלהיט של הקיץ, הסקיני ראפ.

לי לוי (צילום: רנה לב ארי,)
לי לוי (צילום: רנה לב ארי,)