אחרי עונה מוצלחת, הסדרה "מחוברים פלוס" העונה החדשה יוצאת לדרך, כך שהפקת הדוקו-ריאלטי נמצאת בעיצומם של ליהוקים וחיפושים אחר כמה מפורסמים, שיחשפו את חייהם האישיים מול עדשת המצלמה. למשל, כוכב הילדים הנודע יובל שם טוב המוכר לאומה כיובל המבולבל

הסופר סטאר של הילדודס, החליט בצעד אמיץ להעתיק את הצלחתו המטאורית בעולם הילדים לעולם המבוגרים - ולחשוף את חייו לעיני כל. המבולבל שמנסה את מזלו עם הקהל הבוגר יותר, מבלה בימים אלה כשהוא צמוד למצלמת וידאו, שמתעדת כל רגע בחיי היום-יום שלו, בין אינספור הופעות ברחבי הארץ לניהול חיי המשפחה מרובת הילדים שלו.




כוכב הילדים בעל חשבון האינסטגרם הפורה, שהפך ממש לאחרונה לאבא לילד שישי (ולא נמנע מלשתף תמונה של העולל הקטן עוד בבית החולים), כנראה לא נרתע מהחשיפה השונה מזו אליה הוא רגיל, כך שקיבל בימים האחרונים מצלמה ממלהקי התוכנית - שצפויה לעלות בשנה הבאה, זאת, בתקווה כי ילוהק לעונה הבאה.

אם החומרים המצולמים יימצאו חן בעיני הפקת הדוקו-ריאלטי (ונראה כי עם שישה ילדים והצלחה מסחררת בארץ הקודש, צפוי שהוא יתעד שלל רגעים מעניינים בחייו) - המבולבל יהיה אחד המחוברים הבאים. שיהיה בהצלחה.