חייהם של אנשי הציבור והסלבס תמיד היו מלאי דרמה, תככים ומזימות - אבל מי ידע שגם העיתונאים שמסקרים אותם עלולים לעמוד במרכז פרשת איומים לא נעימה? רק תשאלו את העיתונאית, המנחה והמגישהדנה ויס, שספגה בשבוע שעבר איומים לשלומה, מה שהוביל למעצרו של תושב הצפון.

ביום רביעי שעבר (ה-6 ביולי), נעצר מ', תושב קריית אתא בביתו על ידי תחנת משטרת זבולון. זאת, לאחר שהוגשה תלונה לפיה בחברת החדשות של ערוץ 2 (מקום עבודתה של ויס מאז שנת 1993), התקבלה שיחת טלפון מאיימת המכוונת למגישת מהדורת סוף השבוע. כבר באותו היום נעצר החשוד על ידי השוטרים והועבר לחקירה. 


מאוימת. דנה ויס (צילום: רפי דלויה)
מאוימת. דנה ויס (צילום: רפי דלויה)


החשוד נחקר ונעצר עד ליום שלישי האחרון (12 ביולי), זאת למרות שבחקירתו הכחיש את האיומים על ויס. בתום דיון שני בנוגע להארכת מעצרו - הוצא צו שחרור מבית המשפט בתנאים מגבילים, כולל צו הרחקה והתחייבות שלא לצור קשר עם העיתונאית.

משטרת ישראל מסרה בתגובה
: "החשוד נחקר ונעצר עד ליום 12.7.16, בחקירתו הכחיש את הכוונה לאיים. בתום דיון להארכת מעצרו השנייה החליט בית המשפט לשחררו בתנאים מגבילים. משטרת ישראל נמצאת בקשר עם גורמי האבטחה של ערוץ 2, כך שבמידה ודנה ויס תרגיש מאוימת מכל סיבה שהיא, באפשרותה לקבל סיוע מהמשטרה באמצעות פנייה למוקדי 100 או באמצעות פנייה מגורמי האבטחה של ערוץ 2".

דנה ויס סירבה להתייחס לדברים
.