גילי מוסינזון מצא צלע שלישית לחגיגת האהבה שלו? אחרי שקראתם כאן ב-TMI על הווידוי האחרון של כדורסלן העבר, שלאחרונה נמצא בזוגיות מיוחדת עם דניאל הולצמן והצהיר "דניאל ואני פוליאמורים. אנחנו בזוגיות פתוחה, ועוברים לגור ביחד", נראה שלא לקח הרבה זמן והוא כבר מצאו שותף חדש אתו צירף לחוויה. כמה כיף שאפשר לאהובאת כולם... בחדר השינה ומחוצה לו?



 

A photo posted by gili mosinzon (@gilimosinzon) on


מוסינזון ובת הזוג החדשה בת ה-23, החליטו לחלוק קורת גג משותפת וכעת נראה שהם עומדים בהבטחות של הזוגיות המודרנית והפתוחה בעלת ריבוי אהבות ופרטנרים שייחלו לה. בסוף השבוע צירפו את הדוגמן האנדרוגני וכוכב הריאליטי במיל' סתיו סטרשקו. מוסיזנון וסטרשקו בילו יחד את סוף השבוע האחרון, כולל זמן איכות זוגי בים שישי, שהמשיך למסיבה תל אביבית של "החתול והכלב" שנערכה בגני יהושוע בחסות "ריי באן" - בה נהנו גם יחד עם הולצמן, שעל פי ההסדר נדחקה קצת לפינה.



עם זאת, מוסינזון הבהיר ל-TMI שמה שקורה בסוף השבוע, נשאר בסוף השבוע. "קצת דלוק על סתיו, בילינו בנעימים וזהו לעת עתה", סיפר כשנשאל על פשר הקשר של השניים.

פאן להן. גילי מוסינזון עם סתיו סטרשקו (יח"צ)
פאן להן. גילי מוסינזון עם סתיו סטרשקו (יח"צ)

אם שכחתם, הספורטאי במיל' בן ה-37, ניהל מערכות יחסים מתוקשרות בעבר, היה נשוי לאישה והוא אב לשני ילדים. במאי האחרון, מוסינזון ניצל את יום העצמאות לשחרור האישי שלו ויצא מהארון בפוסט מרגש ברשתות החברתיות וחשף כי הוא נמשך לשני המינים.

זוג לוויקאנד. סטרשקו ומוסינזון
זוג לוויקאנד. סטרשקו ומוסינזון