למרות שהוא שחקן הוליוודי מצליח, עם תפקידים שבדרך רק מעלים את הביטחון העצמי כשהוא מנהל רומנים פוטוגניים על המסך הגדול - זאק אפרון גילה בראיון שחיפוש אחר בת זוג שווה ושובבה, הוא עניין לא פשוט בשבילו. "דייטינג זה משהו שאף פעם לא אוכל לעשות... כי בדרך כזו או אחרת אני אשפיע על החיים של אותה בחורה והן יבינו את זה דיי מהר", סיפר לאחרונה למגזין בריטי.

אבל שלא תחשבו שזה אומר שהכוכב כבר הספיק לוותר: כמו אחוז גדול מהאוכלוסייה הרווקה בשנים האחרונות, גם אפרון נרשם לאפליקציית ההיכרויות "טינדר", אחרי שעבר פרידה לפני כמה חודשים. עם זאת, החתיך גילה שאף אחת לא עשתה לו לייק או בכלל שיתפה איתו פעולה. "הן חשבו שזה פרופיל מזוייף", הסביר בייאוש.

איך אפשר לא ליפול לרגליו? זאק אפרון (צילום:גטי)
איך אפשר לא ליפול לרגליו? זאק אפרון (צילום:גטי)



בזמן שכמה כוכבים במעמדו משגשגים בחיי האהבה שלהם ומחליפים בני או בנות זוג כמו גרביים (היוש, דיקפריו), יש כאלה שפחות עובד להם - והם פונים ומנסים את מזלם ברשת. אפרון לא לבד במערכה, כי איתו בחבורה יש עוד שלל מפורסמים שהודו שניסו למצוא אהבה ברשת, כמו קלואי קרדשיאן.

אל תתייאש זאק, אחרי שחווית מערכות יחסים ארוכות, שהאחרונה בהם נמשכה שנתיים - קשה להאמין שתהיה לבד לעוד הרבה זמן. תהנה מהחיים כרווק הולל וצעיר, עד שתמצא את בת (או בר) המזל!

עם גוף כזה...מי לא תרצה אותך? (צילום: splashnews)
עם גוף כזה...מי לא תרצה אותך? (צילום: splashnews)