יש לאלי ישי הרבה זמן פנוי מחוץ לכנסת, אז הוא נערך לכתיבת ספר עב כרס על כל המתחולל בש"ס.


אלי, ישי אם ישאג מי לא יירא?
"עדיין לא התחלתי לכתוב".

> מי שכן התחיל לעבוד על הספר שלו הוא מני נפתלי, שטוען כי בכל מקום עבודה שאליו הוא מגיש מועמדות שמים לו מקלות בגלגלים. הוא כמובן לא רוצה להאשים, אבל כיבד את ליאורה בכמה משפטים מספר הביכורים שלו. להלן המקור, בלי פסיקים, נקודות ועריכה: "איך אני רואה את הדברים מתוך בית ראש הממשלה הגברת השולטת בכל בלו"ז בפגישות בלבוש האנשים, בעיקר נשים שליד ראש הממשלה בבחירה של עובדים באינפורמציה דרך אנשים שבסביבתו כגון ראש הלשכה האוכל הלבוש של עובדות בבית ראש הממשלה הפחד מפגיעה בראש הממשלה החזרה מחו"ל תמיד הייתי קשה עבור עובדי הבית כאילו הגיעו לחורבה מארמון השרים שמגיעים לבית ראש הממשלה מרכינים ראש בפני השליט ההיכרות שלי איתם שונה כאשר הם נכנסים לפגישה עם ראש הממשלה הם מורידים את כל המסיכות". מרתק.



״מני נפתלי שוב מנסה לעשות הון משקרים, הכפשות ודברים שלא היו ולא נבראו". נמסר בתגובה מטעמה של משפחת נתניהו. "אם היה לו כל כך רע במעון ראש הממשלה, מדוע נאבק בכל כוחו כדי לקבל משרה קבועה שם? גם לאחר עזיבתו, ניסה לגשש את דרכו בחזרה למעון ראש הממשלה. מעניין מי הם הגורמים בעלי האינטרס שעומדים מאחוריו כעת, וכיצד הוא מוצא את הזמן הרב הדרוש לכתיבת ספר, כפי שתמוה איך היה לו כסף גדול כדי לשכור סוללת עורכי דין לאורך כשלוש שנים״.

מני נפתלי (צילום: אבשלום שושני)
מני נפתלי (צילום: אבשלום שושני)

> העבריין בן כהן, שהפחיד את הגדולים והבולטים שבפושעי ישראל ולאחרונה הסתבך בפרשיית הטרדה מינית של מאושפזת בתל השומר, מחפש אכסניה חדשה. קצת לפני התקרית המביכה שבה היה מעורב בבית החולים, נצפו חברה טובה שלו, אמו והאחות דנה, במסע בין מתווכים כדי למצוא עבורו דירה במפלס אחד וללא מדרגות בפרויקט Blue, הנמצא בקרבת חוף הצוק בצפון תל אביב.


עו״ד רותם טובול, שמייצגת את בן כהן, דירה להשכיר?
"אני לא יודעת על זה שום דבר, אז אין לי מה להגיב".


לגבי המתלוננת נגדו - מדובר בבחורה מהמגזר הערבי.
"יש החלטה ברורה בעניין".


על מה הוא רצה בעצם להתנצל בפניה?
"הוא התנצל בפניה".


אני שואלת על מה.
"את מצפה שאני אענה לך על זה?".


מנסה את מזלי.
"את חמודה, אבל לא".