יונתן רושפלד ניסה להשחיל את עצמו להופעה של הזמרת סיה, וזה קרה אחרי שוואלה סלבס, הקולגות החביבים על ליאורה ו-TMI, הכריזו על פרויקט שלפיו מפורסמים יחבשו פאה בלונדינית שמסתירה את הפרצוף ובתמורה יקבלו כרטיס להופעה. גם רושפלד ניסה וביקש להניח פרוקה על קרחתו. מישהו התקשר להפקה כדי שיכניסו את רושפלד לרינג, אבל תשובתם הייתה ברורה: חוסר עניין לציבור. אגב, נוכחותם של מיכל אנסקי וחיים כהן התקבלה בברכה. מוואלה סלבס ביקשו לא להגיב.

רושפלד, אכלו לי שתו לי?
"מי זאת סיה. אין לי מושג קלוש על מה את מדברת".


ליאורה שלחה תמונה לרושפלד פלוס הסבר.


רושפלד: "מה זה, כלב?".


לא. זו סיה.
"אז תשאלי אותה. אין לי מושג קלוש על מה את מדברת, אבל זה משעשע. ההופעה האחרונה שהייתי בה הייתה הפילהרמונית עם דואו אמל. יש להם תסרוקת פחות נועזת".



 

A photo posted by SIA (@siathisisacting) on


> ראשון בערב, אירוע סגירת המספרה המיתולוגית של ז'קלין ליכטנשטיין ז"ל והאלמן אביגדור יבדל״א. בין אלו שהגיעו לכבד ולהיפרד הייתה גם יהודית יוסף, שהביאה עמה מזכרת מרגשת: תמונה של ז'קלין שצולמה באחת הפעמים שבהן באה לקבל ברכה מהרב עובדיה יוסף ז"ל.

> תיאטרון בית ליסין חגג בשישי שעבר פרמיירה לקומדיה "לצאת מהארון". התייצבו מחוץ לארון במיטב מחלצותיהם: ציפי פינס, מירי מסיקה, נעמי לבוב ויוסי מרשק, אבי קושניר, חנה לסלאו, דב נבון, משה דץ, אילן דר ועוד.

פרימריית "לצאת מהארון" (צילום: רפי דלויה)
פרימריית "לצאת מהארון" (צילום: רפי דלויה)

> בין שלל הסטודנטים המבוקשים במיוחד שייצאו בשבוע הבא לחופשת הסמסטר, תוכלו למצוא את הזמר העולה והחתיך דור כהן, סטודנט למינהל עסקים, ילד טוב יקנעם, שמטריף את המועדונים ותחנות הרדיו בלהיט הקיץ, "לוקה". מי שממש רוצה אותו, מוזמנת להצטרף לתור הארוך בליין הקריוקי של אליקו במועדון "די בר" בהרצליה, שבו הוא מופיע כל יום שלישי.

דור כהן (צילום: יח"צ)
דור כהן (צילום: יח"צ)