יום הולדת שי חי
אחרי סוף השבוע האחרון, שי חי הבהיר לכולם שאלף כבאים לא יצליחו לעצור אותו, עשרות לוחמי קארטה לא ינצחו אותו, אף מתמודד ריאליטי אחר לא יצליח להשתיק אותו, מאות טוקבקיסטים לא ממש מרגשים אותו וכמה אנשי ביטחון... הם לא יהרסו לו את החגיגה. כאשר כוכב הריאליטי הגדול ביותר שיצא מ"האח הגדול" בשנים האחרונות, ציין בסוף השבוע את יום הולדתו ה-33 במסיבת הפתעה אינטימית יחד עם כמה חברים? נהדר, רק שהאירוע, כך מתברר, קצת יצא משליטה, מה שגרם לו להסתבך עם מאבטחים זועמים.

רגע אחרי שסיים לשדר את תכנית הרדיו שהוא מגיש (גילוי נאות: לצדה של כתבת TMI מיקי לוין), בלילה של יום חמישי האחרון, ארוסתו האוהבת של חי תניה גרבר לקחה אותו בהפתעה ללילה מפנק במלון בעיר נתניה. בעוד שהוא חשב על פינוק זוגי, כשהגיעו קצת לפני חצות לסוויטה שהוכנה עבורם, הכוכב המסוקס גילה שכמה חברים קרובים ממתינים במקום כדי להעביר איתו כמה שעות של פאן א-לה-שי חי. ואז הכל הפך לרועש מדי.

מברוקוש. שי חי ותניה גרבר חוגגים
מברוקוש. שי חי ותניה גרבר חוגגים

מזל טוב וסימן טוב. חי חוגג
מזל טוב וסימן טוב. חי חוגג


מלבד עוגה, נרות וכיבוד קל, 12 האנשים שהוזמנו לאיוונט המצומצם שמעו מוזיקה, צחקו ובירכו את שדרן הרדיו החביב עליהם, מה שכנראה קצת הפריע לאורחים האחרים ששהו באותן שעות במלון, שהזעיקו את המאבטחים בטענה כי הרעש שבוקע מהחדר פשוט מוגזם. 

חי המתחשב, כיבה את המוזיקה אחרי כמה ביקורים של אנשי הביטחון (שהתרגשו לברך אותו בעצמם), אבל מאוחר יותר השומרים שבו כדי להודיע שגם הפטפטת במרפסת חייבת לחדול. שי? לא ייתן למשהו להפסיק את החגיגה שגרבר ארגנה לו, כך שהאורחים שהו עם חי וגרבר עד השעה שש בבוקר (!). לא רוצים לישון, רוצים להשתגע, גרסת שי חי.

איפה העוגה?
איפה העוגה?

הנה העוגה!
הנה העוגה!

הכי אינטימית. החגיגה של שי חי
הכי אינטימית. החגיגה של שי חי